Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-07@04:33:45 GMT

زندان اوین هم توسط آمریکا تحریم شد!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۲۶۸۷

وزارت دارایی آمریکا شش فرد و سه نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است.

زندان اوین، گروه انصار حزب‌الله و چند عضو گروه انصار، به همراه دو مقام سانسور اینترنت در ایران، و رئیس سازمان صداوسیما از جمله تحریم‌شدگان هستند.

تحریم این اشخاص و نهادها به آن معنی است که شهروندان و نهادهای آمریکایی حق معامله و همکاری با آنها را ندارند، دارایی‌های احتمالی آنها در آمریکا بلوکه می‌‍شود و این افراد حق سفر به آمریکا نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالصمد خرم‌آبادی و ابوالحسن فیروزآبادی، که به ترتیب دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و رئیس شورای عالی فضای مجازی و عبدالعلی علی عسگری مقام‌هایی هستند که آمریکا تحریم کرده است.

حسین الله کرم، عبدالحمید محتشم و حمید استاد، از رهبران گروه انصار حزب‌الله به دلایل “حقوق بشری”، مانند خود گروه انصار حزب‌الله تحریم شده‌اند.

علاوه بر اینها یک گروه برنامه‌نویسی نیز تحریم شده است.

منبع: ساتین

کلیدواژه: انصار حزب الله تحریم جدید ایران تحریم های جدید آمریکا علیه ایران تحریم های جدید بعد از برجام تحریم های جدید ترامپ علیه ایران جنگ ایران و آمریکا زندان اوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه‌خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس