Web Analytics Made Easy - Statcounter

میدان امام حسین(ع) یاسوج و مخصوصا فواره آن که باید این روزها باید نماد اصلی شهر یاسوج باشد اما متاسفانه به علت سها انگاری در مواظبت و نگهداری آن بیشتر به خرابه شبیه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس شهر یاسوج که در منطقه ای کوهستانی در مجاورت با کوه دنا قرار دارد که در کشور به پایتخت طبیعت ایران نیز معروف است این روزها در برخی مناطق حال و روز خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهری که پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر دارد اما متاسفانه برخی المان های شهری یاسوج تصویر زیبایی را برای گردشگران و حتی شهروندان یاسوج به نمایش نمی گذارد.

 

میدان امام حسین(ع) شهر یاسوج که در منطقه حساس و در مرکز شهر یاسوج واقع شده است و مراکز و ادارات مهمی مانند استانداری، دادگستری و فرماندهی انتظامی استان  در اطراف آن قرار دارد و به نوعی به عنوان قلب شهر یاسوج توصیف می شود، مشکلاتی در برخی زمینه ها دارد که به آن ها اشاره می شود.

 

این میدان با وجود بهره داشتن از فواره های آب اما امروز به محلی برای رویش علف های هرز تبدیل شده و هیچ نام و نشانی از آن میدان با شکوه که در ابتدا به بهره برداری رسید ندارد و زیبایی مورد انتظار را ندارد.

 امیدواریم هر چه سریع تر مسئولین شهری و مخصوصا شهرداری فکری به حال این میدان کنند چون فصل تابستان نزدیک است و سیل مسافرین به شهر یاسوج بیش از پیش می شود و انتظار داریم تا فکری به حال این فواره خاموش و به اصطلاح متروکه شود و دوباره به همان زیبای روز های اول خود برگردانند تا هم به زیبای بصری شهری کمکی کرده باشد و هم تصویری زیبا از پایتخت طبیعت ایران برای تمام مسافران به یادگار بگذارند.

ادامه تصاویر مرتبط را در زیر می توانید مشاهده کنید:              

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال