Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - صلاح در تلاش است تا به جام جهانی برسد.

به گزارش وبسایت نود، محمد صلاح که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برخورد با راموس دچار مصدومیت شد سخت در تلاش است تا بتواند به جام جهانی برسد، او و همینطور فدراسیون فوتبال مصر در آخرین گفته هایشان، ابراز امیدواری کرده اند که شرایط برای حضور در جام جهانی فراهم شود، اما طبق گفته فیزیوتراپ لیورپول، صلاح برای بهبودی و بازگشت به میادین به 3-4 هفته زمان نیاز دارد:

صلاح بابت اتفاقی که برایش افتاد، خیلی ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کاملاً متمرکز است تا بتواند خودش را آماده حضور در جام جهانی کند. معمولاً چنین مصدومیت هایی به 3-4 هفته زمان نیاز دارد تا بازیکن به میادین بازگردد. اما صلاح سخت در تلاش است تا این زمان را کاهش دهد. او هدف بزرگی دارد.

تیم ملی مصر در گروه اول مسابقات جام جهانی حضور دارد و در اولین مسابقه خود 15 ژوئن به مصاف اروگوئه می رود.

1878

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی لیورپول مصر جام جهانی 2018 روسیه محمد صلاح جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد

سازمان ملل اعلام کرد غزه به ۴۰ سال قبل بازگشته است و بازسازی آن در بهترین شرایط ۸۰ سال طول می‌کشد.

به گزارش ایسنا، سازمان ملل هزینه بازسازی نوار غزه را حدود ۴۰ میلیارد دلار تخمین زد و تاکید کرد بازسازی ویرانی‌های عظیم و بی‌سابقه‌ای که در اثر تجاوز طولانی مدت رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد شده، ممکن است ۸۰ سال به طول انجامد.

به گزارش الجزیره، عبدالله الدردری، دستیار دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر دفتر منطقه‌ای کشورهای عربی در برنامه توسعه سازمان ملل متحد، در کنفرانسی خبری در امان پایتخت اردن اعلام کرد، بازسازی نوار غزه یک کار بسیار هزینه بر و زمان بر خواهد بود. بر اساس تصاویر ماهواره‌ای برآورد هزینه‌ها حدود ۱۸ میلیارد دلار است اما روی زمین و در عمل وضعیت بسیار متفاوت است و این برآورد نهایی نیست.

وی افزود: برآورد اولیه برنامه توسعه سازمان ملل متحد برای بازسازی همه چیزهایی که در غزه ویران شده، حدود ۴۰ میلیارد دلار است و این ماموریتی است که جامعه بین‌الملل از جنگ جهانی دوم تاکنون هرگز با آن برخورد نکرده است.

وی با اشاره به بحث و بررسی بازسازی غزه با برخی کشورهای عربی و وجود نشانه‌های مثبت در این زمینه، افزود: اتکا به چارچوب‌های سنتی برای بازسازی به این معناست که ممکن است این کار دهه‌ها طول بکشد و مردم فلسطین چند دهه از رفاه بهره مند نباشند. بنابراین مهم است که مردم را به سرعت در خانه‌های مناسب اسکان دهیم و به حالت عادی اقتصادی و اجتماعی بازگردانیم .

در همین حال، ارزیابی ساخت‌وسازها نشان می‌دهد غزه نزدیک به ۸۰ سال برای بازسازی تمام واحدهای مسکونی تخریب‌شده به زمان نیاز دارد و این در صورتی است که سرعت بازسازی معقول باشد.

الدردری تاکید کرد کل آواری که تاکنون در غزه انباشته شده است به ۳۷ میلیون تن می‌رسد و با توجه به افزایش بسیار زیاد و روزانه آن، آخرین داده‌ها نشان می‌دهد این آوارها تقریبا ۴۰ میلیون تُن است.

وی با اشاره به اینکه ۷۲ درصد ساختمان‌های مسکونی به طور کامل یا جزئی تخریب شده است، خاطرنشان کرد: توسعه انسانی غزه با تمام مولفه‌های آن اعم از بهداشت، آموزش، اقتصاد و زیرساخت‌ها حدود ۴۰ سال به عقب رفته‌اند و این به معنای آن است که ۴۰ سال تلاش و کوشش و سرمایه گذاری‌ها در نوار غزه بر باد رفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد