Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاvش ایکنا از کردستان، علی مهربان، مسئول اداری و مالی ستاد دیه کشور در جشن گلریزان استان که امشب، 9 خردادماه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نیک‌اندیشان و نیک‌کرداران کردستانی امشب گلستانی کاشتند تا زمینه آزادی زندانیان را فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه این افراد جرم غیرعمدی مرتکب شده و نداشتن برای آن‌ها جرم شده است، افزود: سال گذشته خیرین کردستانی در استان زمینه آزادی 277 نفر را در استان فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهربان با اعلام اینکه با آزادی هر زندانی زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در استان فراهم می‌کنیم، بیان کرد: با آزادی یک نفر زندانی جرائم غیرعمد ما دو خانواده و حداقل ده نفر را از مشکلات و آسیب‌ها نجات داده‌ایم.
مسئول اداری و مالی ستاد دیه کشور با اشاره به آمار آزادسازی زندانیان در ستاد دیه عنوان کرد: سال گذشته در کل ستاد دیه زمینه آزادی 10 هزار و 679 نفر را فراهم کرد که از این تعداد 10 هزار و 349 نفر مرد و 330 نفر زن بودند.
وی با اشاره به میزان مبلغ پرداختی برای آزادسازی زندانیان با کمک خیرین اعلام کرد: برای آزادی این تعداد زندانی مبلغ 972 میلیارد تومان پرداخت شد.
مهربان با اشاره به اینکه ما در سال جاری 377 جشن گلریزان طی ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: در مجموع کشوری ستاد دیه تاکنون توانسته زمینه آزادسازی 113 هزار نفر زندانی را فراهم کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک روز جهانی کارگر اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال جدید نقشه راه توسعه کشور را برای یک سال آینده ترسیم کردند که مهمترین ضلع تحقق این شعار نیروی کارگران است.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی حاصل از فروش بیشتر نفت برای توسعه کشور چاره کار نیست، خاطرنشان کرد: با سازماندهی تولید در کشور و برداشتن گام های اساسی در این زمینه می توان عرصه را بر فعالیت های مولد اقتصادی باز کرده و زمینه رشد و توسعه را فراهم آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیل در روند تولید باید همراه با بها دادن به نیروی کار و قشر کارگران باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر نیروی کار بیمه شده اجباری در واحدهای تولیدی اردبیل مشغول به کار هستند که باید تلاش کنیم با رونق دادن به بخش تولید این میزان را افزایش دهیم.

بدری توسعه مبتنی بر تولید پایدار را یادآور شد و بیان کرد: کارگران سختکوشی که در جبهه خودکفایی کشور تلاش می کنند باید مولفه جهش تولید را با کارآمدی بیشتر هدفگذاری کنند تا زمینه توسعه روزافزون فراهم آید.

وی جامعه کار و کارگری را شریف ترین جامعه در روند بهبود اقتصاد کشور نام برد و گفت: امروزه یکی از پیش زمینه‌های توسعه پایدار تمرکز بر تولید است که ضروری است تا با محوریت واحدهای تولیدی و ارتقای زیرساخت‌های اشتغال زمینه پیشرفت اقتصادی و افزایش ثروت مردم منطقه را فراهم آوریم.

کد خبر 6094572

دیگر خبرها

  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند