Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز آو اسرائیل، کویت از صدور قطعنامه پیشنهادی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت حملات موشکی امروز مقاوت فلسطین از نوار غزه علیه مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین، جلوگیری کرد.

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل این پیش نویس را پیش از برگزاری نشست فوری شورای امنیت، در اختیار دیگر اعضای این شورا قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کویت در سازمان ملل متحد در رایانامه‌ای به نمایندگی آمریکا در این سازمان، که نسخه‌ای از آن به دست خبرگزاری فرانسه رسیده، نوشته است: ما نمی‌توانیم با پیش‌نویس پیشنهادی هیات نمایندگی شما موافق کنیم؛ به ویژه آنکه در حال تهیه پیش‌نویسی هستیم که خواستار محافظت از جان غیرنظامیان نه تنها در سرزمین‌های اشغالی بلکه در نوار غزه نیز است.

کویت، عضو غیردائم شورای امنیت، اوایل ماه جاری میلادی نیز از تصویب پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا در محکومیت اظهارات محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، درباره یهودی‌ها جلوگیری کرده بود.

شورای امنیت سازمان ملل متحد در چند روز آینده پیش نویس پیشنهادی کویت را به رای می گذارد. هر چند، پیش بینی می شود آمریکا این پیش نویس رو وتو کند.
انتهای پیام/

ممانعت کویت از تصویب طرح پیشنهای آمریکا در شورای امنیت در محکومیت حملات موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی