Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:14:16 GMT

چهار ناحیه صنعتی در خراسان شمالی ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۵۸۷۹

چهار ناحیه صنعتی در خراسان شمالی ایجاد می شود

بجنورد- ایرنا- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: امسال چهار ناحیه صنعتی در این استان ایجاد می شود که از این تعداد 2 ناحیه صنعتی در شهر زیارت و لوجلی است.

به گزارش ایرنا سیاوش وحدت روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شیروان اظهار داشت: شهرک های صنعتی شیروان از لحاظ فعالیت، مساحت و کیفیت یکی از بزرگترین شهرک های استان است که هم اکنون در ردیف دوم و سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: امسال برای شهرک های صنعتی شیروان 23 میلیارد ریال و ناحیه صنعتی امیر آباد شیروان 8.5 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا خراسان شمالی دارای 9 شهرک و پنج ناحیه صنعتی است.
تاکنون 230 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسیده که برای آن 2 هزار و 320 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
فرماندار شیروان نیز در این جلسه گفت: امسال برای این شهرستان 468 میلیارد ریال بودجه ابلاغ شده که اعتبارات امسال در مقایسه با سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.
امین رضا مرآتی با بیان اینکه رویکرد دولت بودجه انقباضی است اظهار داشت: روسای دستگاه های اجرایی باید توجه داشته باشند تلاش آنان باید بهینه دریافت اعتبارات و هزینه کرد باشد.
وی با بیان اینکه پروژه های ضروری باید در دستور کار قرار گیرد گفت: امسال توزیع اعتبارات براساس نیاز واقعی در دستگاه ها خواهد بود و اگر پروژه ای جزو ضرورت های امسال نیست در رقابت با دریافت اعتبارات قرار نگیرد.
مرآتی با اشاره به خشکسالی در این شهرستان افزود: ایجاد شورای حفاظت از آب در دو شهر زیارت و قوشخانه شیروان ضروری است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/3007/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شهرك ها ناحيه صنعتي خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار در دیدار رؤسای ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزان و عشایر شهرستان و همچنین نماینده کارخانه سیمان اکباتان ضمن تاکید و توجه ویژه به حقوق عامه کارگران افزود: کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان موظف به بکارگیری نیروهای بومی شهرستان هستند در غیر این صورت ما ورود می‌کنیم و بر اساس قانون عمل خواهیم کرد

غفاری آثار همچنین پیرامون مشکل دوربرگردان شهرک صنعتی رزن نیز اضافه کرد: ایجاد دوربرگردان در نزدیکی شهرک صنعتی رزن را با جدیت پیگیری کردیم اما نظر کمیته فنی پلیس راهور استان برای ما فصل الخطاب است.

وی ضمن اعلام حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از یکصد میلیاردتومان به واحدها تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخته اما همچنان نیاز واحدها بیشتر از این مبالغ هست و به دنبال جذب تسهیلات ویژه و خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی شهرستان رزن هستیم.

وی درباره موضوع مشکلات جامعه کارگری کارخانه سیمان اکباتان نیز افزود: مشکلات کارگران کارخانه سیمان به دور از حواشی و از طریق راهکارهای قانونی باید رفع شود.

کد خبر 6090548

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان