Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرگردعبدالوحید ملک آرا مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان اظهار داشت: در راستای دستتیابی به اهداف خیرخواهانه وبه منظور خدمت رسانی و حمایت از ایتام و خانواده‌های بد سرپرست، با همکاری خیرین و نیکوکاران عضو بسیج جامعه پزشکی، بیش از ۵۰ بسته غذایی درمناطق محرم شهرستان خرم آباد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اجرای طرح توزیع اولین سری سبد کالای نیازمندان، گفت: یکی از ماموریت‌های بسیج جامعه پزشکی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و آسیب دیده جامعه است و اطعام نیازمندان و ایتام یکی از طرح‌هایی است که در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین انجام می‌شود.

وی افزود: با توزیع این بسته‌ها، بیش از ۶۰ خانواده ایتام و بدسرپرست از سبد حمایتی بهره‌مند شدند؛ که هر سبد غذایی شامل: ۵ کیلو برنج، گوشت قرمز، مرغ، ماکارونی، سویا ۲ عدد، عدس، نخود، لوبیا، روغن ۲ عدد، رب گوجه، خرما می‌باشد.

ملک آرا ضمن دعوت از تمامی خیرین نیک اندیش جهت مشارکت در این طرح گفت: این بسته‌های غذایی توسط اعضای حلقه صالحین کمیته خیرین بسیج جامعه پزشکی لرستان تهیه و توزیع شدند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ضیافت افطاری ویژه ایتام در هویزه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید صباهی نسب با تبریک عید نوروز و خجسته میلاد کریم اهلبیت، امام حسن مجتبی (ع) گفت: مراسم ضیافت افطاری به مناسبت هفته اکرام ایتام ویژه ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در شهرستان هویزه برگزار شد.   وی افزود: در این ضیافت افطاری ۲۵۰ کودک یتیم زیر پوشش این نهاد حمایتی حضور داشتند.   صباهی نسب ادامه داد: این مراسم شاد و معنوی با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار و بخشدار مرکزی برگزار و در پایان این مراسم هدایایی به همه ایتام حاضر در برنامه اهدا شد.   مدیر کمیته امداد امام خمینی هویزه می گوید: برای تامین نیازهای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی نیازمند یاری و حمایت خیران و نیکوکاران هستیم و کمک های خیرخواهانه نیز در قالب کالای خانگی، نوشت افزار، بسته های تحصیلی، پوشاک، جهیزیه، بسته های معیشتی و .... به نیازمندان اهدا می شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • برگزاری ضیافت افطاری ویژه ایتام در هویزه
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • کمک ۳۸ میلیارد ریالی حامیان به ایتام خوشاب
  • توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اقلام غذایی در فارس
  • پلمب ۱۱۰ تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در لرستان