Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@20:30:40 GMT

جلوه‌های ویژه فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۶۰۸۰

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «هری پاتر و شاهزاده دورگه / Harry Potter and the Half-Blood Prince» فیلمی در سبک ماجراجویانه و فانتزی به کارگردانی دیوید یتس و نویسندگی استیو کلاوز است که بر اساس رمانی به همین نام (اثر جی.کی. رولینگ)، ساخته شرکت برادران وارنر است و در 15 ژوئیه 2009 میلادی به اکران عمومی در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی هری پاتر به‌شمار می‌رود. در این قسمت هری پاتر در سال ششم هاگوارتز تحصیل می‌کند. هری در این سال تحصیلی برای اولین بار کلاس‌های خصوصی با دامبلدور دارد که در آن‌ها به مرور و بازبینی خاطرات لرد سیاه می‌پردازند و در انتها بنابر اتفاقاتی متوجه وجود جان‌پیچه‌ها شده و دامبلدور توسط سیوروس اسنیپ کشته می‌شود. این داستان مقدمه‌ای بر قسمت آخر هری پاتر محسوب شده و برای واپسین بار، هری و دوستانش در مدرسه هاگوارتز حضور می‌یابند. این فیلم همچون دیگر قسمت‌های هری پاتر به شدت متکی بر جلوه‌های ویژه است که توسط «رایزینگ سان پیکچرز / Rising Sun Pictures» پیاده سازی شده است. پشت صحنه جلوه‌های ویژه این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پشت صحنه جلوه های ویژه ویدیو فیلم سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع است بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار کرد: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

کد خبر 747788

دیگر خبرها

  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم