Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ایتالیایی باشگاه ناپولی در آستانه پیوستن به منچسترسیتی قرار گرفته است.

طرفداری- علاقه پپ گواردیولا به سبک بازی جورجینیو، وی را به شدت این بازیکن نزدیک کرده است. در روزهایی که خود بازیکن می گوید به نقل و انتقالات فکر نمی کند، اطرافیان او و باشگاه های مورد علاقه، درگیر مذاکرات با ناپولی هستند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، منچسترسیتی همین حالا با جورجینیو به توافق شخصی رسیده و هافبک ۲۶ ساله قرار است قراردادی ۵ ساله و با دستمزد سالانه ۴ میلیون یورو دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد بعد از اردوی تیم ملی ایتالیا، جورجینیو با ناپل خداحافظی کند. منچسترسیتی حاضر شده است که رقم ۴۵ میلیون یوروی پیشنهادی اش را کمی بالاتر ببرد(حدود ۴۶ یا ۴۷ میلیون یورو)، اما ناپولی بیشتر از ۵۰ میلیون یورو درخواست می کند. حالا طرفین در تلاش هستند که با قرار دادن بندهای پاداش، این اختلاف نه چندان زیاد را جبران کنند. 

لازم به ذکر است که ناپولی بیکار ننشسته و از همین حالا به صورت جدی در حال بررسیِ فعال کردن بند خرید فابین رویز، هافبک ۲۲ ساله و اسپانیایی رئال بتیس است که ۳۰ میلیون یورو در نظر گرفته شده است. تعلل چلسی در مورد مائوریتزیو ساری، احتمالا باعث خواهد شد بازیکن مورد علاقه سرمربی ایتالیایی، راهی منچسترسیتی شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز در دنیای مد با جت شخصی شنل! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توافق شخصی چلسی با مسینیو
  • پرواز در دنیای مد با جت شخصی شنل! (عکس)
  • نتانیاهو در آستانه خودکشی سیاسی است
  • اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره
  • عکس لو رفته از پیراهن دوم منچسترسیتی در فصل 25-2024
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم