Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛بیمارستان آیت الله خوانساری قطب درمان سرطان در غرب کشوراست که 64تخت بستری دارد وبه غیر از بیماران استان مرکزی پذیرای بیماران استان های غربی کشور هم هست.
دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت عصر روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این طرح گفت :با افتتاح طرح توسعه 100تخت به ظرفیت بستری بیماران سرطانی افزوده شد تا مشکل نوبت های بلند مدت بستری و شیمی درمانی بیماران در این بیمارستان به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هم گفت این طرح با اعتبار 30میلیارد تومانی که 15میلیارد تومان آن توسط خیرین تامین شده در مساحت پنج هزار متر مربع احداث شد و تمام بخش ها وامکانات مورد نیاز درمان بیماران سرطانی را دارد.آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 160تختخوابی شهدای پتروشیمی شازند از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی بود
بیمارستان 160تختخوابی شازند با تامین اعتبار 60میلیارد تومانی توسط پتروشیمی شازند احداث وتوسط وزارت بهداشت تجهیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مرکزی اراک شازند وزیر وزیربهداشت بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست