Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@07:47:03 GMT

پیراهن تیم های ملی در آپدیت جدید فیفا 18

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۶۵۲۴

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

بروزرسانی ویژه جام‌جهانی برای بازی ویدئویی محبوب فیفا ۱۸ عرضه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که چند روز بیشتر به آغاز رقابت‌های نفس‌گیر و هیجان انگیز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی نمانده، شرکت الکترونیک آرتز آپدیتی نسبتا حجیم برای بازی فیفا ۱۸ منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آپدیت که به طور کامل شبیه‌سازی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ است، همه تیم‌های راه یافته به این رقابت را با بروزترین ترکیب‌ها (به جز ایران)، چهره‌ها (باز هم به جز ایران!) و انیمیشن‌ها به فیفا ۱۸ آورده و شما از همین حالا و با دانلود آن می‌توانید وارد گردانه رقابت‌های جام جهانی شوید و این رویداد بزرگ فوتبالی را خودتان از اول تا آخر تجربه کنید.

در این نگاه نزدیک به سراغ تیم ملی ایران رفته‌ایم و آن را با سرسخت‌ترین رقیبش در گروه مرگ جام جهانی روبرو کرده‌ایم تا ببینیم نتیجه مسابقه چه خواهد شد. برایتان از ترکیب تیم ملی، بازیکنان دعوت شده و دعوت نشده، چهره بازیکنان و سرمربی و البته پیراهن و حواشی تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ خواهیم گفت.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیراهن تیم ملی جام جهانی2018 فیفا 18

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد

انویدیا چت‌بات ChatRTX را با پشتیبانی از مدل‌های زبانی بزرگ مانند جما آپدیت کرد. این چت‌بات که به‌صورت محلی روی کامپیوتر‌های شخصی ویندوزی اجرا می‌شود، پیش‌تر صرفاً از میسترال و Llama 2 استفاده می‌کرد.

ChatRTX افزون‌بر جما از مدل‌های زبانی بزرگ ChatGLM3 و CLIP پشتیبانی می‌کند تا جست‌وجوی تصاویر راحت‌تر از گذشته باشد.

انویدیا برای اولین‌بار ChatRTX را در ماه فوریه (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) به‌عنوان اپلیکیشن آزمایشی معرفی کرد. این چت‌بات برای اجراشدن به گرافیک انویدیا سری ۳۰ یا ۴۰ با حداقل ۸ گیگابایت VRAM نیاز دارد.

ChatRTX سروری محلی برای چت‌بات ایجاد می‌کند که می‌توان از طریق مرورگر به آن دسترسی داشت. علاوه‌براین، می‌توانید اسناد و حتی ویدئو‌های یوتیوب را به این هوش مصنوعی بدهید تا به ابزاری قدرتمند برای جست‌و‌جو و قابلیت‌هایی مثل خلاصه‌سازی و پاسخ به پرسش‌ها دست پیدا کنید.

ChatRTX تا حدودی پیچیدگی اجرای مدل‌های زبانی بزرگ را به‌صورت محلی از بین می‌برد. رابط چت‌بات به شما امکان می‌دهد تا مدلی را پیدا کنید که با اطلاعات نیازمند به تجزیه‌و‌تحلیل یا جست‌وجو مطابقت داشته باشد.

چت‌بات انویدیا را هم‌اکنون ازطریق وب‌سایت این شرکت می‌توان دانلود کرد. حجم این اپلیکشین به ۳۶ گیگابایت می‌رسد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد