Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح پرسش مهر ریاست جمهوری چهارشنبه شب در یزد برگزار شد.

در فراخوان ۱۸ پرسش مهر ریاست جمهوری، ۱۲۱ هزار و ۴۸۱ نفر در استان یزد شرکت کردند که امشب از برگزیدگان آنها تجلیل شد.

۶۶ هزار و ۵۳۰ نفر از شرکت کنندگان از دانش آموزان استان، ۶ هزار و یک نفر فرهنگیان و ۴۸ هزار و ۹۵۰ نفر، والدین دانش آموز بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از طرح پرسش مهر در ۱۰ رشته از جمله شعر، نمایش‌نامه نویسی، داستان کوتاه، خوشنویسی، پوسترسازی، عکاسی و ... برگزار شد که ۸۸ نفر در بخش فرهنگیان و ۱۰۴ نفر در بخش دانش آموزی حائز رتبه های برتر شدند.

از این میان، چهار نفر از دانش آموزان و یک نفر از والدین دانش آموزان حائز رتبه های برتر مرحله ملی طرح پرسش مهر ۱۸ شدند.

قرار است در مراسمی که ۱۴ تیرماه در تهران با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، از برگزیدگان طرح پرسش مهر ریاست جمهوری تجلیل شود.

کد خبر 4310751

منبع: مهر

کلیدواژه: پرسش مهر رئیس جمهور یزد بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد یاسوج خرم آباد مشهد بیرجند خطبه های نماز جمعه مراسم گلریزان بارش باران سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس

محمدمهدی متحدزاده در مراسم افتتاحیه مرحله ۱۴ گانه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان فارس، گفت: مطابق روال سال‌های گذشته در مرحله ۱۴ گانه، مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه استان برگزار می‌شود.

او، نخستین منطقه را شهرستان داراب اعلام کرد و افزود: داراب در این مرحله میزبان متسابقان شهر‌های جویم، زرین دشت و فورگ بود که روز گذشته، این مسابقات برگزار شد.

متحدزاده تصریح کرد: امسال مرحله ۱۴ گانه مسابقات قرآن دانش‌آموزان به میزبانی شهرستان‌ها و مناطق داراب، خرامه، اشکنان، قیروکارزین، سرچهان، فیروزآباد، اقلید، ارسنجان، خشت وکمارج، ممسنی، سروستان، سپیدان، ناحیه یک شیرازو لارستان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه امروز نیز شاهد مسابقات منطقه خرامه بودیم، هدف از برگزاری مسابقات قرآن را آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآن و عترت و کشف و پرورش استعداد‌های برتر قرآنی دانش‌آموزان عنوان کرد.

او تصریح کرد: مسابقات خرامه نیز امروز با حضور ۴۶۰ دانش‌آموز قرآنی، ۵۷ داور و مسئولان شهرستان‌ها و مناطق خرامه، مرودشت، زرقان و دردودزن برگزار شد.

متحدزاده در پایان با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان این مرحله به مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان فارس راه پیدا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • نام خانوادگی چه تاثیری در شرایط تحصیلی و آینده دانش‌آموزان دارد؟
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • قدردانی دانش‌آموزان خاتم از نیرو‌های سپاه 
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس