Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخستین مجموعه پوستر فیلم سینمایی"ماموریت غیرممکن 6" با نام فرعی "سقوط" با بازی "تام کروز" توسط کمپانی سازنده اثر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نخستین مجموعه پوستر فیلم سینمایی"ماموریت غیرممکن 6" با نام فرعی "سقوط" با بازی "تام کروز" توسط کمپانی سازنده اثر منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینجاست که تام کروز برای انجام همین عمل آکروباتیک مصدومیت بسیار شدیدی پیدا کرد و به همین دلیل پروژه نزدیک به یک ماه به تعویق افتاد.

فیلم سینمایی "ماموریت غیر ممکن 6" با بازی "تام کروز" اکران بین المللی خود را از 18 جولای سال 2018 میلادی در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

"تام کروز" که این سالها روزهای خوبی را در گیشه هالیوود تجربه نکرده با بازی در نسخه ششم فیلم ماموریت غیرممکن به دنبال بازگشت موفقیت آمیز به سینما است.

علاوه بر تام کروز بازیگر همیشگی مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن، ونسا کربی بازیگر سریال پرطرفدار تاج، برای بازی در فیلم ماموریت غیرممکن 6 جلوی دوربین رفته بود.

هنری کاویل، ربکا فرگوسن به همراه سیمون پگ و جرمی رنر از دیگر ستارگانی هستند که که در کنار "تام کروز" در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 از تاریخ 10 آوریل 2017 در شهر پاریس آغاز شد و هم‌اکنون مراحل نهایی پس از تولید را پشت سر می‌گذارد.

مک‌کوآیر نخستین کارگردانی است که کارگردانی بیش از یک قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیر ممکن را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماموریت غیر ممکن ماموریت غیر ممکن 6 تام کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه ۱۱۲ شرکت تجهیزات نظامی بین المللی حضور دارند. حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دفاعی امسال کاملا مشهود بود به ویژه اینکه ایران برای نخستین بار از پهپاد رزمی مهاجر ۶ رونمایی کرد که مورد توجه اکثر شرکت کنندگان خارجی در نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه صنایع الکترونیک ایران در حوزه‌های جنگ الکترونیک و سامانه‌های مقابله با پهپاد و سامانه‌های مرزبانی و دوربین‌های حرارتی نیز شرکت کرده است.

کد خبر 845910 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر مهم هواپیما - پهپاد موشک دفاع - موشک

دیگر خبرها

  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • نخستین پرواز فضاپیمای سرنشین‌دار «استارلاینر» انجام می‌شود
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم
  • ۹ خانم و آقای بازیگر جذاب ایرانی که در اصل عرب هستند + عکس و اسامی باورنکردنی
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد