Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@15:55:15 GMT

محافظت ناواس از قفس توری کاستاریکا

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۸۸۷۸

محافظت ناواس از قفس توری کاستاریکا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مردی هست در رئال همه به او احترام می گذارند و هواداران و طرفداران بسیار زیادی در میان کهکشانی ها دارد و همین هفته با رئال در معتبرترین تورنمنت باشگاهی جهان هت تریک کرد.کیلور آنتونیو ناواس متولد ۱۵ دسامبر ۱۹۸۶، فوتبالیست حرفه ای کشور کاستاریکا که در حال حاضر برای رئال مادریددر اسپانیا بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فوتبالش را از  جوانان دپورتیوو ساپریسا آغاز کرد و در تیم بزرگسالان هم اولین بار در همین تیم توپ زد، او در تیم ملی جوانان کاستاریکا درخشش داشت و این استارتی بود برای موفقیت های این دروازه بان بزرگ که به لیگ دسته دوم اسپانیا بپیوندد. گلر رئال مادرید و تیم ملی کاستاریکا است. پس از شروع فعالیت در لیگ لیگ دوم اسپانیا او به آلباسته رفت. سپس به لوانته نقل مکان کرد. او در سال ۲۰۱۴ به رئال مادرید با قیمت ۱۰ میلیون یورو پیوست.او از سال ۲۰۰۸ تا به حال۵۰ بازی برای تیم ملی کاستاریکا انجام داده است. او به عنوان نماینده کشور خود با فوتبال حرفه ای در دو حضور یکی در کونکاکاف و دیگری در جام جهانی برزیل حضور موثر داشت. او متولد San Isidro de El General است. ناواس اولین حضور حرفه ای خود را با تیم دپورتیوو شهرش در ۶ نوامبر ۲۰۰۵ انجام داد. او درون دروازه تیم اولین انتخاب در ۲ فصل آخر حضورش بود. او فاتح ۷ عنوان ازجمله ۶ قهرمانی در مسابقات ملی است.

 

در جولای ۲۰۱۰ ، کیلور به تیم Albacete Balompié در لیگ دوم اسپانیا پیوست . او ۳۶ بازی در فصل را برای تیم بازی کرد اما تیمش بعد از پایان آخرین موقعیت در جدول باز هم سقوط کرد.در کمپین ۲۰۱۱ / ۲۰۱۲، ناواس به لالیگا آمد و به صورت قرضی به تیم لوانته پیوست، او اولین بازی خود را در ۱۳ ماه می  ۲۰۱۲ در پیروزی۳-۰ خانگی برابر اتلتیک بیلبائو انجام داد. بیلبائو برای اولین بار مجوز حضور در مسابقات یوفا لیگ اروپا را کسب کرد.در ۳ آگوست ۲۰۱۴، رئال مادرید کیلور ناواس را به قیمت ۱۰ میلیون یورو هدف خریدهای خود قرار داد، او برای ۶ سال به عضویت رئال مادرید آمد. بازی اول او به همراه تیم ۱۲ اگوست بود اما برای بازیهای یوفا سوپرجام اروپا ۲۰۱۴ نیمکت نشین ایکر بود. بازی فینال سوپرجام اروپا در کاردیف بود جائیکه رئال مادرید تیم باشگاهی اسپانیا، سویا را ۲-۰ شکست داد و قهرمان شد.

ناواس بخشی از تیم ملی کاستاریکا در بازیهای زیر ۱۷ سال فیفا قهرمانی جهان سال ۲۰۰۳ بود . او برای اولین بار در ۱۶ آگوست ۲۰۰۶ به تیم ملی فراخوانده شد. یک بازی دوستانه در مسابقات و تورنمونت اروپایی برابر اتریش و سوئیس انجام داد. ناواس در جام جهانی ۲۰۱۴ درخشان ظاهر شد او در بازی برابر اروگوئه که تیمش ۳-۱ این تیم را شکست داد درخشان ظاهر شد و تنها در مرحله گروهی ۳گل دریافت کرد و تیم را به مرحله حذفی رسانید. در ۲۹ جون بازی برابر یونان ناواس به خاطر ۷ سیو بهترین بازیکن میدان شد ، او ضربه پنالتی بازیکن یونانی Theofanis Gekas را نیز مهار کرد.او سریع با رفلکس های عالی است. همیشه موقعیت برتر را در برابر حملات حفط می کند. در بازیهای جام جهانی برزیل ۲۰۱۴، او تنها ۲ گل در ۵ بازی دریافت کرد. کاستاریکا را برای اولین بار در تاریخ کشور به مرحله حذفی برد  و حالا در روسیه همه از این بازیکن انتظارات فراوانی دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی جهان رئال مادرید فوتبال لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • همه چیز درباره ثبت اختراع در سطح جهانی یا پتنت بین‌المللی
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • میدان مغناطیسی زمین ۳.۷ میلیارد ساله است