Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@10:12:47 GMT

وحید شیخ ویسی به پیکان پیوست

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۹۱۵۱

وحید شیخ ویسی به پیکان پیوست

وحید شیخ ویسی دروازه بان دو فصل اخیر استقلال خوزستان با عقد قرارداد یک ساله به تیم پیکان تهران پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پیکان تهران که پیام نیازمند دروازه بان خود را از دست داده بود و این گلر راهی سپاهان شده بود، برای جانشینی وی با وحید شیخ ویسی در نقل و انتقالات دروازه بان استقلال خوزستان به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ ویسی در دو فصل اخیر برای آبی های اهواز در مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی نمایش درخشانی ارائه کرده بود.

اعلام شد که سعید شیخ ویسی دروازه بان فصل گذشته تیم استقلال خوزستان به تیم پیکان پیوسته است.

نیازمند با ترک پیکان راهی سپاهان اصفهان شد و شیخ ویسی احتمالا گلر فیکس پیکان در غیاب وی خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیام نیازمند وحید شیخ ویسی دروازه بان استقلال خوزستان لیگ قهرمانان آسیا پیام نیازمند دروازه بان استقلال خوزستان دروازه بان پیکان لیگ قهرمانان آسیا وحید شیخ ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی که هفته پیش شکست تلخی را مقابل مس رفسنجان در خانه متحمل شدند و در جام حذفی نیز بازی نداشتند، از چند روز قبل برای مسابقه بعدی خود در لیگ برتر آماده می‌شوند.

عبدالله ویسی از روزی که هدایت فولاد را بر عهده گرفته، هنوز نتوانسته با این تیم به برد برسد و از طرف دیگر نتایج اخیر سبب شده تا فاصله این تیم مطرح با پایین جدول کمتر شود و آنها خطر سقوط را احساس کنند.

در چنین شرایطی ویسی تمهیدات ویژه‌ای را قبل از بازی با آلومینیوم اراک در نظر گرفته است؛ او که روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش را در اراک به میدان می‌فرستد، تصمیم گرفته آرامش نفراتش را حفظ کند و برای این منظور آنها در سکوت کامل آماده می‌شوند.

در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری از شرایط این روزهای خود هواداران شان را مطلع می‌کنند، بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با تصمیم عبدالله ویسی هیچ تصویری و خبری از آماده‌سازی این تیم منتشر نمی‌کند که این مسئله برای حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار حساس با آلومینیوم است.

فولادی‌ها در روزهای گذشته مورد حمایت مسئولان کارخانه نیز واقع شدند و با اتحاد بیشتر کار خود را جلو می‌برند. آنها امیدوارند در سکوت کامل بتوانند شرایط خود را از نظر روحی و فنی بهبود ببخشند و مقابل آلومینیوم نمایش خوبی را ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود