Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@15:32:51 GMT

دبيرکل حزب مستقل و اعتدال ايران انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۹۶۹۲

دبيرکل حزب مستقل و اعتدال ايران انتخاب شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- اعضاي حزب مستقل و اعتدال ايران براي دهمين بار «قدرتعلي حشمتيان» را به عنوان دبير کل اين تشکل سياسي انتخاب کردند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از کميته اطلاع رساني حزب مستقل و اعتدال ايران، نهمين مجمع عمومي اين تشکل سياسي شب گذشته با حضور 624 تن از اعضاي حزب و جمعي از مسئولان و شخصيت هاي سياسي و حزبي در تالار بوستان صدا وسيما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نشست حسينعلي اميري معاون رييس جمهوري، ياسر و فائزه هاشمي رفسنجاني، عزت الله ضرغامي، حسن غفوري فرد، مصطفي کواکبيان نماينده مردم تهران، حسين کمالي رئيس دوره اي خانه احزاب و جمعي از نمايندگان فعلي و ادوار مجلس شوراي اسلامي و دبيران کل احزاب مختلف حضور داشتند.
در جلسه مجمع عمومي، ابتدا حشمتيان به عنوان دبيرکل حزب گزارشي از فعاليت يک ساله اين تشکل سياسي ارائه کرد و سپس «مصطفي کواکبيان» نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و «حسينعلي اميري» معاون پارلماني رئيس جمهوري به سخنراني پرداختند.
در ادامه نشست لوح سپاس حزب به واسطه تلاش هاي آيت الله اکبر هاشمي رفسنجاني رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام به فرزندان آن مرحوم تقديم شد و پس از قرائت پيام رئيس دولت اصلاحات، هيات رئيسه برگزاري انتخابات برگزيده شدند.
از ميان نامزدها 15 تن به عنوان اعضاي شوراي مرکزي و 6 نفر در جايگاه اعضاي علي البدل و 5 تن هم به عنوان بازرسان اصلي و علي البدل انتخاب شدند.
در خاتمه نشست نيز براساس اساسنامه منتخبان ‌دوره جديد، «قدرتعلي حشمتيان» را براي گرفتن راي اعتماد به مجمع عمومي معرفي کردند که‌ وي بدون داشتن رقيب با 624 راي براي بار دهم به عنوان دبيرکل حزب مستقل و اعتدال ايران انتخاب شد.
به گزارش ايرنا، اسماعيل جبارزاده معاون سياسي وزارت کشور هفته گذشته تاکيد کرد: احزاب قانوني داراي پروانه فعاليت، بايد با تشکيل مجمع، اساسنامه خود را تا «چهاردهم خرداد ماه 1397»، با قانون جديد احزاب منطبق سازند.
حزب مستقل و اعتدال ايران در سال 1376 تاسيس شده است.
سيام**3070**3202**2025
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرآیند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله اول، آثار اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در مرحله دوم اعضا برای گفت‌وگو دعوت شدند.

گفت‌وگوها به شکل غیرحضوری در فضای اسکای‌روم توسط گروه ارزیابی، در پنج جلسه شش ساعته انجام گرفت و در پایان ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان انتخاب شده و به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.

اسامی راه‌یافتگان به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف (بخش داستان) معرفی شد. زهرا شریفی، سما شیدایی و کیمیا موسوی از استان آذربایجان‌شرقی، فاطمه صباحی و یسنا نظمی از استان اردبیل، رها باقری از استان البرز، فاطمه‌بیتا بهزادی از استان هرمزگان، شایان جلوه‌نیا از استان بوشهر، حسنا سراجچی و زهرا شکل‌آبادی از استان همدان، آدرینا زندسلیمی، فاطمه طاهری‌ها و کتایون تندرست از استان تهران، ایلیا خسروی و یگانه آذری از استان چهارمحال و بختیاری، زینب جهان‌پرور از استان سمنان، ماهک شکوهمند و یکتا رحمتی از استان گیلان و امیرعباس توحیدی و فاطمه سپهر از استان کهگیلویه و بویراحمد در فهرست معرفی‌شدگان قرار دارند.

همچنین از استان مازندران ارغوان عبداالله‌پور، از استان خوزستان فاطمه‌زهرا جعفریان، از استان گلستان سوگل بازیاری و محمدعلی کرد، از استان مرکزی زهرا بادرستانی و سارا میرزاخانی، از استان کرمانشاه الیا کرمی، بهار امانی، محمدجواد عزیزی و مهدیه اسماعیلی، از استان یزد ریحانه خالقی، زهرا حدادزاده، فاطمه دهقانی و مونا میرجلیلی، از استان خراسان جنوبی سنا خدایی، از استان فارس فاطمه میری، فاطمه نرگس خلیلیان و مهسا احمدی به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف راه یافتند.

در ادامه از استان زنجان حسام صدرا و فاطمه تاران و از استان خراسان رضوی آیناز اصغردخت، حلما غنی‌آبادی، زینب خیاطی، زینب شفیع‌نادری، شقایق کریمی، غزاله حسین‌زاده، ستایش حشمتی و نگار رضادوست، از استان قم ترنم نراقی، رضوان صادقی، زهرا علییی، محمدمهدی مصری و محدثه غفاری نیز معرفی شدند.

اردوی انتخابِ باشگاه قاف داستان به‌زودی با حضور اعضای برگزیده این بخش برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن به‌زودی اعلام می‌شود.

تربیت نسل نو شاعران و نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرآیندمحور ادبی است.

کد خبر 6092177 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار