Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت تنیس خاکی استان اصفهان گفت: اگر فرهاد رحیمی برای برعهده گرفتن مسئولیت هیئت تنیس استان ثبت‌نام نکرده بود، با تمام وجودم برای دوره بعدی نیز ثبت‌نام می‌کردم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفتم اسفندماه سال ۹۲ بود که حمیدرضا خوروش تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیئت تنیس استان اصفهان توانست با کسب ۱۶ رأی از مجموع ۱۶ رأی مأخوذه، برای چهار سال ریاست هیئت تنیس استان اصفهان را در دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با گذشت بیش از چهار سال از این انتخابات، دوران ریاست خوروش در هیئت به پایان رسیده است و او در حال حاضر تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی، سرپرستی این هیئت را برعهده دارد.

روند ثبت‌نام از کاندیداهای هیئت تنیس خاکی استان طبق روال قانونی صورت گرفته است اما نام حمیدرضا خوروش در بین کاندیداها نیست. فرهاد رحیمی و پرورش دو کاندیدای ثبت‌نامی این هیئت هستند که رحیمی در حال حاضر ریاست هیئت گلف استان اصفهان را برعهده دارد.

حمیدرضا خوروش در گفت‌وگویی به خبرنگار ایمنا، می‌گوید:

زمان ریاستم در هیئت تنیس خاکی استان به پایان رسیده است. چهار سال مأموریت داشتم و طی این مدت برای رشد فنی تنیس خاکی در اصفهان در بخش سخت‌افزاری و نرم افزاری تلاش کردیم.

به نظر من، فرهاد رحیمی از لحاظ علمی و فنی بهتر از من است و با توجه به شناختی که از او دارم، مطمئن هستم او در چهار سال آینده خیلی بهتر از من می‌تواند کار کند. رحیمی از من خواسته تا در آینده، در هیئت رییسه هیئت تنیس خاکی استان حضور داشته باشم و در کنار او بمانم، من هم هر کاری که از دستم بربیاید انجام می‌دهم و در کنارش می‌مانم.

آیا تنها دلیل عدم ثبت‌نام شما برای برعهده گرفتن مسئولیت هیئت در دوره چهارساله دوم، حضور فرهاد رحیمی است یا دلیل شخصی دارد؟

دلیل شخصی ندارم چون جامعه تنیس خاکی اصفهان، خانواده‌ای بسیار خوبی است که در کنار هم فعالیت می‌کنند و از نظر فنی مشکلی نداریم. به دلیل اینکه توانایی فرهاد رحیمی بهتر از من است، به نفع او، از حضور در انتخابات کناره‌گیری کردم.

اگر فرهاد رحیمی ثبت‌نام نکرده بود، آیا شما برای دور دوم نیز، ثبت‌نام می‌کردید؟

قطعاً. اگر رحیمی برای برعهده گرفتن مسئولیت هیئت تنیس خاکی استان، اعلام آمادگی نکرده بود، برای ارتقای تنیس اصفهان از جایگاه کنونی، حتماً تمام وجودم را می‌گذاشتم تا تنیس استان اصفهان بیش از گذشته پیشرفت کند اما چون توانایی رحیمی بیشتر از من است، از عدم حضورم در انتخابات این دوره عذرخواهی کردم، البته در کنار او خواهم ماند.

چرا ثبت نام نکردید تا اعضای مجمع انتخاب کنند چه کسی عهده‌دارمسئولیت هیئت شود؟

در هر صورت، مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده است و فرصت برگشت نیست. همچنین زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت نیز تا چند روز آینده مشخص می‌شود. نتیجه مجمع مشخص می‌کند که عملکرد مدیریت چهار سال گذشته چه وضعیتی داشته است.

البته پرورش نیز از پیشکسوتان بزرگ ورزش استان اصفهان، دیگر کاندید ثبت‌نامی برای هیئت تنیس خاکی استان بود اما انصراف داده است و دلیل انصراف او را نمی‌دانم.

جامعه تنیس خاکی استان اصفهان در جریان ثبت‌نام فرهاد رحیمی هستند؟

رحیمی بیش از ۱۰ جلسه با تمام اعضای خانواده تنیس، جلسه داشته است و با تک تک باشگاه‌داران، مربیان، پیشکسوتان، شایسته رییس فدراسیون و همچنین غمناک رییس سازمان لیگ جلسه برگزار کرده است و از برنامه‌اش برای آن‌ها گفته است.

رییس فدراسیون در مصاحبه‌ای دلیل عدم حضورتان در انتخابات را، مشغله کاری شما عنوان کرد. درست است؟

یکی از دلایل هم این موضوع است اما دلیل اصلی، قوی‌تر بودن فرهاد رحیمی است. وی تحصیلات آکادمیکی و دکترای تربیت‌بدنی دارد و قهرمان ملی است ضمن اینکه جوان است و باید قبول کنیم که کارها را به جوانان بسپاریم.

خروجی جلسات رحیمی با جامعه تنیس خاکی استان اصفهان، مثبت ارزیابی می‌شود؟

با صحبت‌هایی که با آن‌ها داشته، توانسته نظر افراد را جلب کند. رحیمی برنامه‌ای مدون و خوب دارد و با ارائه این برنامه موافقت جامعه تنیس برای ثبت‌نام کاندیداهای هیئت را هم به دست آورده است.

رحیمی قبل از ثبت‌نام، موضوع کاندیدا شدنش را هم با شما مطرح کرد؟

بله. ما با هم دوست هستیم و تا شنیدم که رحیمی برای ثبت‌نام کاندیداهای هیئت تنیس در حال اقدام است، کنار کشیدم چون واقعا او قوی‌تر از بنده است.

رحیمی در حال حاضر مسئولیت هیئت گلف را در اختیار دارد و می‌تواند توانایی‌هایش را در این هیئت در جهت پیشرف گلف استان اصفهان صرف کند.

تنیس ورزشی مفرح و متفاوت‌تر از گلف است و استان اصفهان پتانسیل بالایی در رشته تنیس دارد و شاخص‌ترین استان در کشور و قطب تنیس ایران است. همچنین همیشه چهار، پنج ملی‌پوش اول ایران، اصفهانی هستند. تنیسورهای رده‌های سنی پایه، نوجوانان، جوانان و مربیان تنیس استان اصفهان جایگاه خوبی در سطح کشور دارند و به دلیل همین موارد است که فدراسیون تنیس قصد دارد اصفهان همیشه در این شاخص بماند و به همین دلیل هم از رحیمی خواهش کردیم در هیئت تنیس بیشتر فعالیت کنند و او نیز قبول کرد. البته پس از حضور رحیمی در هیئت تنیس خاکی استان به‌عنوان رییس، از هیئت گلف جدا می‌شود.

آیا قصد شرکت در انتخابات هیئت ورزشی دیگری را ندارید؟

اگر در هیئت دیگری ثبت‌نام کنم، از کمک به فرهاد رحیمی باز می‌مانم. دوست دارم به او کمک کنم و به همین دلیل هم در کنار رحیمی در هیئت تنیس می‌مانم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات 96 تنیس خاکی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • خوک خاکی؛ پسرخاله مورچه خوار (فیلم)
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد