Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@11:19:06 GMT

کار شورای نگهبان یک کار معنوی و الهی است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۹۸۶۵

کار شورای نگهبان یک کار معنوی و الهی است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، کامیار احمدیان رییس جدید شورای نگهبان اسلام آبادغرب به همراه جمعی از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان با امام جمعه شهرستان دیدار کرد.
 
 
 
احمدیان در این دیدار ابراز امیدواری کرد که به همراه سایر همکاران همچون گذشته دین خود را به شهدا، امام (ره) و انقلاب ادا نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 
 
حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در این دیدار اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه دعا، ماه قرآن و الفت است و در این ماه سرنوشت یکساله انسان رقم می خورد و ایمدواریم خداوند توان درک شب های قدر را به ما عطا فرماید.
 
 
 
 
 
وی افزود: باید شاکر خداوند باشیم که در این مقطع از عمرمان، بجای اینکه یک حاکم ظالم بر ما حکومت می کرد، یک رهبر عالیقدر پیشوای ماست و رهبرمان یک امام عادل است و برای همین باید قدر رهبری، امام(ره) و شهدا را بدانیم و ااینکه صدای حق را از مأذنه های مساجد می شنویم جای شکرگذاری دارد.
 
 
 
امام جمعه شهرستان با تقدیر از زحمات کریم شهبازی رییس پیشین شورای نگهبان شهرستان، این مسئولیت سنگین و خطیر را به کامیار احمدیان تبریک عرض نمود .
 
 
 
وی عنوان کرد: شورای نگهبان همانطور که از اسمش پیداست شورای نگهبان قانون اساسی  جمهوری اسلامی است و این جایگاه خیلی خطیر است.
 
 
 
 
 
حجت الاسلام مهری با اشاره به  این فرموده امام (ره) که اگر دشمن به شما حمله کرد بدانید کارتان درست است و اگر دشمن از شما تمجید کرد بدانید ریگی در کفش دشمن است، بیان داشت: در طول 40 سال گذشته شورای نگهبان مورد هجمه دشمن قرار گرفته و این باعث خوشحالی  و افتخار دوستان است.
 
 
 
وی افزود: شورای نگهبان در جایی مانند فتنه 88 محکم ایستاد و از رای مردم پاسداری و حراست کرد و در جایی  شورای نگهبان به نتیجه ای می رسد که شخصی که 8 سال رییس جمهور کشور بوده ردصلاحیت شود، شورای نگهبان، نگاهبان کشور است و بر مبنای سلیقه و خوشآمد هیچ شخصی کار نمی کند.
 
 
 
امام  جمعه شهرستان با اشاره به اهمیت شورای نگهبان خاطرنشان کرد: وقتی امام راحل(ره) می فرماید هرکس بگوید شورای نگهبان کذا و کذا مفسد است، یا رهبری انقلاب می فرمایند شورای نگهبان چشم بینای نظام است یعنی این چشم نگهبانی می دهد و گرا می دهد.
 
 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید نمود وظیفه شورای نگهبان این است که نیروهای امین و انقلابی را به کار گیرد و امانتداری در شورای نگهبان بسیار مهم است و برای حفظ امانت باید افراد امین وارد  شورای نگهبان شوند و هرکسی نمی تواند وارد شورای نگهبان شود.
 
 
 
 
 
حجت الاسلام مهری ابراز داشت: کار شورای نگهبان با کار احزاب و سیاسیون مادی گرا که به دنبال هیاهو یا جنجال هستند، تفاوت دارد، چون این کار یک کار معنوی و الهی است.
 
 
 
وی با بیان اینکه دشمن بدنبال تفرقه است، با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام و پرهیز از چنددستگی، اظهار کرد: ما در شرایطی هستیم که دشمن بدنبال جنگ اقتصادی و جنگ معیشتی است یعنی دشمن می خواهد جنگ مردم و حاکمیت راه بیندازد، اگر اقشار ضعیف جامعه قدرت خریدشان کاهش یابد و اقلام معیشتی روز به روز گران تر شود این خودش بدبینی  و انشقاق بین حاکمیت نظام، دولت و مردم می آورد.
 
 
 
امام جمعه شهرستان تصریح کرد: امروز بزرگترین خدمت به مردم این است که مسئولین نسبت به مردم دغدغه معیشتی داشته باشند، چون اگر مردم از لحاظ اقتصادی دست شان در جیب خودشان باشد  خوشحال باشند همیشه قدردان جمهوری اسلامی خواهند بود و دشمن بیرونی به فرموده امام(ره) هیچ غلطی نمی تواند بکند.
 
 
در پایان این دیدار، رییس جدید شورای نگهبان اسلام آبادغرب به همراه جمعی از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان در معیت امام جمعه شهرستان با حضور در مزار شهدای شهرستان ضمن قرائت فاتحه با آرمان های شهدا، امام راحل(ره) و رهبر انقلاب تجدید میثاق نمودند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابطحی به زمین خواری منسوب به امام جمعه تهران/ واقعا از این مظلومیت بیشتر؟ مردم را چجوری فرض کردید به خدا ؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به ماجرای زمین خواری امام جمعه تهران، با انتشار ویدیویی گفت: دیدید آقای صدیقی چقدر گریه می‌کند؟ واقعا مظلوم است. یک رابین‌هودی پیدا شده امضای آقای صدیقی را جعل کرده که زمین بغلی مدرسه آقای صدیقی را به اسم آقای صدیقی و مدرسه ایشان کند. واقعا از این مظلومیت بیشتر؟ مردم را چجوری فرض کردید به خدا؟

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885312

دیگر خبرها

  • برادر داماد رئیسی پشت کاظم صدیقی ایستاد | روحانیت انقلابی و ولایی آماج حملات دشمن است
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • امام جمعه کرمانشاه: عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است
  • امام جمعه موقت ورامین از نبود نمایشگاه دائمی در این شهرستان انتقاد کرد
  • واکنش ابطحی به زمین خواری منسوب به امام جمعه تهران/ واقعا از این مظلومیت بیشتر؟ مردم را چجوری فرض کردید به خدا ؟
  • آیا کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • ۵۳۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی از چرخه حمایتی خارج شد‌ند‌
  • «دشمن شکنی یا جمعه‌بازار خرید و فروش رای»؛ آیا کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • «دشمن شکنی یا جمعه‌بازار خرید و فروش رای» / آیا کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • دشمن به دنبال فریب مردم و استحاله فرهنگی است