Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- رئيس ميدان ميوه و تره بار بجنورد از کمبود ميوه در اين شهرستان خبر داد و گفت: حدود 10 روز است که هيچ بار ميوه و سبزي از استان هاي ديگر وارد اين ميدان نشده است و به همين علت عرضه بشدت کاهش يافته است.

اسماعيل وحداني روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: کمبود ميوه تاکنون به علت مشکلات کاميون داران بوده است اما، با از سرگيري فعاليت آن ها بزودي اين مشکل برطرف مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: هم اکنون غرفه داران هم ميوه هايي را که از گذشته خريداري و در انبارها دپو کرده بودند به فروش مي رسانند.
وي اظهار داشت: بيشتر ميوه هاي قابل عرضه در غرفه هاي اين ميدان، محصولات توليدي استان نظير پياز و سيب زميني است.
رئيس اتحاديه ميوه و تره بار بجنورد افزود: همچنين گيلاس که محصول باغ هاي اين استان است براي عرضه وارد ميدان شده است.
به گزارش ايرنا هم اکنون در ميوه فروشي هاي سطح شهر بجنورد و استان هم بيشتر ميوه هاي بنجل و مانده با قيمت بالا به فروش مي رسد.
ميدان ميوه و تره بار بجنورد با چهار هکتار مساحت 100 غرفه دارد.
به گزارش ايرنا کاميون داران خراسان شمالي در چند روز اخير با گردهمايي در برخي از شهرهاي استان خواستار رسيدگي به مشکلات صنفي خود شدند.
رانندگان ناوگان حمل و نقل باري، پايين بودن ميزان کرايه حمل بار، بالا رفتن هزينه هاي بيمه رانندگان و پرداخت نشدن مطالبات را علت گردهمايي عنوان کردند.
در خراسان شمالي، پنج هزار و 648 فقره کارت هوشمند براي ناوگان باري صادر شده است.
استان خراسان شمالي 344 هزار هکتار عرصه کشاورزي دارد که سالانه يک ميليون و 200 هزار تن انواع محصولات باغي و زراعي در آن توليد مي شود/ 3007/ 6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است

امام جمعه بجنورد به تشریح برخی از جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: این رژیم پشتوانه و پشتیبان تمامی فتنه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: سپاه پاسداران با حمایت‌های ارتش و دستور حکیمانه مقام معظم رهبری عملیاتی دفاعی علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و این رژیم صهیونیستی بود که آغازگر جنگ بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی ۴۰ سال است که علیه ایران اسلامی فتنه‌گری می‌کند و در بسیاری از ناامنی‌ها دست دارد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پشت تمامی توطئه‌ها قرار دارد، گفت: شهادت شهید سلیمانی و ۱۸ نفر از فرماندهان و سرداران ما از جمله این توطئه‌ها است و در آخرین مورد توطئه حمله به کنسولگری ایران از دسیسه‌ها بود.

نوری گفت: نظام جمهوری اسلامی در مقابل با آنان برخوردی سخت کرد. رژیم صهیونیستی در غزه کودکان و زنان بی گناه زیادی را شهید کرد و این جنگ بسیار طولانی شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از قبل تنبیه را عنوان کرده بود، گفت: این موشک باران ایران در حالی بود که همه قدرت‌های جهان پشت اسرائیل بودند، ایران توانست به مناطق مهم و پایگاه‌های جاسوسی اسرائیل موشک پرتاب کند و این نشان از قدرت ایران اسلامی است و این موشک باران در حالی است که همه احزاب و قدرت‌های جهان گرد هم آمده بودند.

امام جمعه بجنورد گفت: ما ساختمان‌های مسکونی را موشک باران نکردیم، بلکه پایگاه‌های مهم که از آنان مراقبت می‌کردند را هدف قرار دادیم.

کد خبر 745959

دیگر خبرها

  • چهارشنبه بازار بجنورد، از قدیم تا امروز
  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم
  • رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • آغاز از سرگیری آسفالت محلات بجنورد
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت خمبی گرمه
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار