Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@20:25:59 GMT

وظیفه افسران جوان در جامعه

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۰۱۶۱

به گزارش پارس نیوز، حجت الاسلام والمسلمین «ابوتراب بهرامی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با حضور در محفل انس با قرآن کریم دانشگاه علوم انتظامی امین در جمع فرماندهان، اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه به بیان سجایای اخلاقی همسر نبی مکرم اسلام (ص) پرداخت و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان به قرآن شناخته می‌شود و شاخص اصلی در این ماه نزول قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرآن هدایت کننده بشر است، خطاب به جوانان افزود: شما جوانان عزیز باید قرآن بخوانید در آن تدبیر کرده و در تمام مراحل زندگی از قرآن استعانت بگیرید، شما افسران جوان که فرماندهان آینده نیروی انتظامی هستید، باید ظرفیت پذیرش مسؤولیت‌های بزرگ را در خود ایجاد کنید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه سخنان خود حماسه آزاد سازی خرمشهر و رشادت دلیر مردان ایران اسلامی در آن روز‌ها به رهبری امام خمینی (ره) را تحسین برانگیز برشمرد و تاکید کرد: در حماسه آزاد سازی خرمشهر، رزمندگان با تمسک به قرآن، آن فتح الفتوح عظیم را رقم زدند و خدای متعال اراده کرده بود دشمن به دست این ملت شجاع تنبیه شود که یقیناً دست خدا با مردم بود.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در خاتمه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع کارگزاران و مسؤولان نظام تصریح کرد: فرمایشات معظم‌له از لحاظ محتوا و فراگیری، فوق العاده جامع بود و امید است فرماندهان، مسؤولان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه به مطالعه مکرر آن بپردازند و به آن جامه عمل بپوشانند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران اسلامی جامعه مردان مقام معظم رهبری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه

به رسم هر جمعه میدان السبعین در پایتخت یمن بار دیگر شاهد سیل جمعیت در حمایت از مردم غزه است.

دیگر خبرها

  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد