Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: اختصاص اورژانس هوایی به استان مرکزی بسیار اهمیت دارد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی اکبر کریمی شامگاه چهارشنبه در جشنواره تجلیل از خیران سلامت مجمع خیران سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک اظهار داشت: در این دوره تقویت حوزه اجتماعی در وزارت بهداشت نشان دهنده خلاقیت و زیرکی وزیر بهداشت است که حوزه سلامت و درمان را به اقیانوس مردمی پیوند زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت استان مرکزی سختی‌های زیادی وجود دارد این در حالی است که با حمایت خیران پروژه توسعه بیمارستان آیت‌الله خوانساری به نتیجه رسید.

وی اضافه کرد: در این دولت بیش از 25 هزار تخت بیمارستانی افزایش داشتیم که این اتفاق مهم در کنار توسعه بخش سلامت و طرح تحول سلامت از دیگر افتخارات ماندگار دولت است که جهشی برای ظرفیت درمانی کشور به شمار می‌رود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی از نظر تخت بیمارستانی پایین‌تر از نرم کشوری است امیدواریم که با بهره‌برداری از بیمارستان ولیعصر(عج) اراک در مدت 1.5 سال آینده این ضعف جبران شود.

کریمی با اشاره به آلودگی هوای اراک، گفت: باتوجه به اینکه هوای اراک آلوده است در نتیجه ایجاد مرکز مطالعات جامع بیماری‌های ناشی از آلودگی هوا ضرورت دارد.

وی ادامه داد: احداث بیمارستان‌های بزرگ مانند بیمارستان هزار تخت‌خوابه می‌‌تواند علاوه بر تامین نیاز استان سبب کمک انجام وظیفه حمایتی و پشتیبانی استان مرکزی در قبال تهران شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی عنوان کرد: اختصاص اورژانس هوایی به استان مرکزی بسیار اهمیت دارد و همچنین پیشنهاد می‌شود که مرکز اجتماعی سلامت در اراک راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک