Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدوحید حسینی نامی کارگردان عرصه فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش به صورت مشترک با برادرم نوید فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه ای «سرسام» را در تبریز ساختیم که در حال حاضر نیز خودم مشغول انجام کارهای تدوین آن هستم و حسین قورچیان قرار است کارهای صداگذاری آن را انجام دهد از همین رو فکر می کنم این اثر تا یکی دو ماه آینده آماده نمایش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود فکر نمی کنم بتوانیم «سرسام» را به جشن بزرگ سینمای ایران برسانیم به همین دلیل در تلاش هستیم تا اولین نمایش آن در جشنواره فیلم های کوتاه تهران باشد.

وی با بیان اینکه فیلمبرداری «سرسام» به طور کامل در شهر تبریز انجام شده است، توضیح داد: این فیلم دیالوگ های بسیار کمی دارد اما همان دیالوگ های کم هم به زبان ترکی است. نکته دیگر هم این است که «سرسام» در موسسه سینمایی ارک فیلم تولید شده؛ موسسه ای که قرار است در زمینه تولید فیلم فعال باشد اما اولین کار خود را با «سرسام» آغاز کرده است.

حسینی نامی اظهار کرد: این فیلم لازمان و لامکان است یعنی جغرافیای خاصی ندارد، این را هم باید بگویم که «سرسام» داستان سرزمینی است که اولین مجازات در آن بریدن گوش است در واقع «سرسام» رگه هایی از ژانر وحشت را نیز در دل خود دارد.

این کارگردان تاکید کرد: «سرسام» مانند «کل به جز» قائل به جغرافیای خاصی نیست و به لحاظ فضا و فرم در همان مسیر ۲ ساخته قبلی من است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر چند فیلمنامه کوتاه و بلند در دست دارم که باید ببینم شرایط برای ساخت کدام یک از آنها فراهم می شود با این وجود در حال حاضر بیشترین تمرکزم روی ارایه درست فیلم کوتاه «سرسام» است.

حسینی در پایان با اشاره به دیگر فعالیت هایش بیان کرد: در حال حاضر به طور همزمان مشغول تدوین فیلم کوتاه ۱۲ دقیقه ای «رویای یعقوب» به کارگردانی پونه اکرمی بیات هستم که فکر می کنم کار تدوین آن تا آخر خرداد به پایان برسد.

سایر عوامل «سرسام» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سیدوحید و نوید حسینی نامی، بازیگران: یوسف دریادل، محدثه حیرت، مدیر تصویربرداری: حمید مهرافروز، صدابردار: حسن‌سلمانی، طراحی صحنه و لباس: نوید نامی،  تدوین: سیدوحیدحسینی‌نامی، صداگذاری: حسین قورچیان، مدیرتولید: علیرضا فرشی، دستیاراول کارگردان: سمیرا حضرتی، دستیار دوم‌ کارگردان: یاسین‌ پناهپور، گریم: بهناز نوری، عکاس: سپیده مستوفی، دستیاران تصویر: جعفر نادری، مرتضی محمدپور، دستیار صحنه: شهرام شهرکی، تهیه شده در: موسسه فیلمسازی ارک فیلم‌ تبریز، با سپاس فراوان از علی حاجی بلند، علی ایمانی، علیرضا فرشی، بهمن و بهرام ارک.

کد خبر 4308106 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سریال ایرانی ماه مبارك رمضان انیمیشن رادیو موسیقی پاپ شبکه مستند سیما نقاشی کنسرت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم

بامداد امروز انصارالله در ادامه تلاش‌های خود برای حمایت از مردم غزه یک پهپاد ام کیو_۹ متعلق به ارتش آمریکا را در آسمان صعده منهدم کرد که این هدف گیری با تعدادی موشک مناسب دریایی انجام شده است.

این پهپاد در حین انجام مأموریت خصمانه خود که به آن اشاره نشده در آسمان استان صعده در شمال یمن سرنگون شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم
  • ویدیو/ شکار دوباره پهپاد MQ۹؛ وحشت آمریکا از آسمان یمن
  • ۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش که باید ببینید
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام