Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در کمیسیون تحول کوپ در غرب استان تهران ضمن تقدیر از سردار خانچرلی فرمانده انتظامی استان در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه پلیس پیشگیری، اظهار کرد: پیشرفت در زیر ساخت‌های مهندسی، فاوایی و شاخص‌های عملکردی بسیار چشمگیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشگیری از سوانح و حوادث از اهداف تحول کوپ‌ها است

وی با بیان اینکه پیشگیری از سوانح و حوادث از دیگر اهداف تحول کوپ‌ها است، بیان داشت: با به کارگیری تکنولوژی و تجهیزات برتر می‌توان باعث افزایش اشراف اطلاعاتی در حوزه سرزمینی شده و از طریق اقدامات اطلاعاتی و بهره مندی از تجهیزات و تکنولوژی می‌توان در راستای کاهش سوانح و حوادث استفاده کرد.

سردار شرفی با اشاره به راه اندازی واحد‌های سیار، گفت: افزایش امنیت مردم از طریق جذب نگهبانان محله از ۱۰۰ هزار نفر فعلی به ۳۰۰ هزار نفر می‌تواند در کاهش وقوع جرایم در جامعه موثر باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری و بسیج می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان‌های دولتی می‌تواند کاهش آمار جرایم به ویژه سرقت را به دنبال داشته باشد.

ارائه خدمات الکترونیکی به مردم، هدف تحول کوپ‌ها

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارائه خدمات الکترونیکی به مردم هدف دیگر تحول کوپ هاست، گفت: دستیابی به این هدف، افزایش سطوح رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوبتر به مردم را در پی دارد.

وی هدف دیگر تحول کوپ‌ها را حمایت و صیانت از کارکنان مجموعه عنوان کرد و افزود: ساز و کاری باید فراهم شود تا از کارکنان حمایت و صیانت کرد که این وضعیت به صورت میدانی توسط سفیران صیانت انجام می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هدف دیگر تحول کوپ‌ها جلب رضایت مردم و ارتقای آن است، گفت: مرکز پایش و کنترل هوشمندانه بیانگر خوب یا بد بودن عملکرد پرسنل کلانتری است که این موضوع توسط مسئولان پیگیری شده تا میزان عدم رضایتمندی بررسی و علت آن مشخص شود.

سردار شرفی در پایان گفت: باید از دیگر ظرفیت‌های اقشار اجتماعی، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی برای کاهش جرایم در جامعه استفاده کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در عرصه خودروسازی با بیان اینکه امروزه تمام جهان به سمت استفاده از خودروهای برقی و هوشمند سوق داده شده است، گفت: آلودگی‌هوا، آلودگی صوتی، مسائل زیست‌محیطی و صرفه‌جویی در سوخت از عمده‌ترین دلایل ما برای تولید و بهره‌برداری خودروهای برقی است.

سیدمحمد روح‌الامین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اولین شهرک تخصصی خودروهای برقی با هدف سرمایه‌گذاری در خودروهای هوشمند، سواری، اسجیلی، سدان و تجمیع توانمندی‌های علمی و دانشگاهی تشکیل شده است.

وی افزود: این مجتمع شامل چند بخش می‌شود که بخش اول آن مرتبط با پلتفرم‌هایی است که در حالت اولیه به صورت CBU و در مراحل بعدی به ترتیب به صورت SKV و CKV خواهد آمد؛ توانمندی‌هایی که در ایران وجود دارد، موجب شده است انگیزه فراوانی برای تأسیس اولین مرکز تحقیقات و نوآوری را از طریق برنامه‌ریزی‌های بلند مدت داشته باشیم تا بتوانیم از توانمندی مجموعه‌های دانشگاهی و انتقال تکنولوژی که از طریق قراردادهای بین‌المللی بسته شده است، در شهرک مورد استفاده قرار دهیم.

مدیرعامل مجتمع خودروسازی آرین با بیان اینکه امروزه تمام جهان به سمت استفاده از خودروهای برقی و هوشمند سوق داده شده است، گفت: آلودگی‌هوا، آلودگی صوتی، مسائل زیست‌محیطی و صرفه‌جویی در سوخت از عمده‌ترین دلایل ما برای تولید و بهره‌برداری خودروهای برقی است.

وی ادامه داد: محصولات ما به‌صورت اقتصادی و بهینه عرضه می‌شود و از سوی دیگر در حمل‌ونقل عمومی همچون شرکت‌های تاکسیرانی قابل استفاده است تا در واقع از یارانه دولت نیز در این بخش بهره برده باشیم؛ قصد داریم جامعه را به سمت خودروهای برقی سوق دهیم تا مردم، دولت و حاکمیت درک جامعی از آینده کشور و خودروها داشته باشند.

روح‌الامین خاطر نشان کرد: چالشی که در زمینه تغییر اکوسیستم خودروی کشور وجود دارد، نظر جمعی و حمایتی نیست و سازوکارها موجب می‌شود بخش‌های مختلف با همکاری یکدیگر این چالش‌ها را برطرف کنند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این نوع خودرو از این جهت که تکنولوژی جدید به شمار می‌رود و سرمایه بسیاری را می‌طلبد، کمتر فردی را ترغیب می‌کند، بنابراین از طریق سرمایه‌گذاری خارجی و جذب جوانان با انگیزه سعی داریم خروجی دانشگاهی را متمرکز کنیم تا فاصله خود را با سایر کشورها کاهش دهیم.

کد خبر 750066

دیگر خبرها

  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد