Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان در جشن رمضان ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که در پارک شهید مطهری برگزار شد، ضمن اطلاع قبلی از آرزوی یک کودک تحت پوشش کمیته امداد، با تهیه لپ‌تاپ، خواسته و آرزوی این کودک را برآورده کرد .

وی در حاشیه این مراسم، در خصوص این کار خداپسندانه، با بیان این‌که هدف، انجام وظیفه بوده است، افزود: این کمترین کاری بود که می‌توانستم انجام دهم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امیدوارم در قالب جشن‌های رمضان بتوانیم آرزوهای جمع زیادی از کودکان به ویژه در موضوعات شهری که نیازمند به شادی، نشاط و شادابی هستند را برآورده سازیم که با انجام این کار قطعا به وظایفمان بهتر عمل کرده‌ایم .

شهردار کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که شهرداری آمادگی راه‌اندازی بازارچه‌های متعدد در نقاط مختلف شهر را دارد، تاکید کرد: این موضوع نظام‌مند بوده و نیاز به متولی مشخصی دارد .

عالم‌زاده ادامه داد : شهرداری آمادگی همکاری بیشتر با انجمن‌ها، بانوان تحت پوشش کمیته امداد و سمن‌ها برای انجام برنامه‌های متعدد و بیشتر فرهنگی و اجتماعی را دارد .

وی با آرزوی این‌که هیچ یتیمی احساس تنهایی و یتیمی نکند و حداقل‌ها برای کودکان، آرزو نباشد، خاطرنشان کرد: بعضی خواسته‌ها حداقلی هستند و آرزو تلقی نمی‌شوند .

عالم‌زاده با بیان اینکه امیدوارم این کودک با توکل به خدا، پشتکار و جدیت در درس خواندن سبب موفقیت خود و خانواده‌اش شود، هزینه پرداخت مخارج دانشگاه و جهیزیه این کودک را بر عهده گرفت .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه بازارچه جشن رمضان ویژه مددجویان از 30 اردیبهشت ماه جاری در پارک مطهری دایر شده است، افزود: در این بازارچه هر شب جشن بزرگی با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود .

یحیی صادقی از قرار دادن درخت آرزوها در این مجموعه خبر داد و افزود: کودکان تحت پوشش کمیته امداد آرزوهای خود را نوشته و روی این درخت نصب کرده‌اند .

وی هدف از این اقدام را برآورده کردن خواسته‌ و آرزوهای این کودکان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه مسئولان با حضور در این مراسم و انتخاب یک یا چند آرزو، نسبت به برآورده کردن آن اقدام کرده‌اند .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه شهردار کرمان، از وی به جهت همکاری خوب با این نهاد در بخش‌های مختلف از جمله برگزاری این بازارچه قدردانی کرد .

وی با اشاره به روحیه همکاری و دلسوزانه شهردار کرمان، خواستار تداوم همکاری بین کمیته امداد و شهرداری شد .

در پایان این مراسم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهدای لوح تقدیر، از همکاری‌های شهردار کرمان تقدیر و تشکر کرد .

لازم به ذکر است کودک تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) طی تقدیم تقدیرنامه‌ای به شهردار کرمان، از وی به جهت برآورده کردن آرزویش تشکر کرد و از عالم‌زاده خواست به عنوان پدر معنوی‌اش در کنارش باشد.

گفتنی است شهردار کرمان در پاسخ به تقدیر کودک تحت پوشش کمیته امداد از وی به جهت اهدای لپ‌تاپ، ضمن آرزوی موفقیت برای این کودک نخبه، گفت: امیدوارم لیاقت و افتخار اینکه به خواسته وی، پدر معنوی‌اش باشم را داشته باشم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان