Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس جمهوری سوریه در گفت و گو با یک رسانه روسی تاکید کرد که توهین ترامپ به او ارزش پاسخ نداشته و بر واقعیت های سوریه تاثیری ندارد.
به گزارش ایرنا، خبرگزاری راشاتودی مصاحبه ای با بشار اسد رئیس جمهوری روسیه انجام داده که بخش هایی از آن را پیش از پخش در تارنمای خود منتشر کرده است.
اسد در این گفت و گو در پاسخ به اینکه آیا برای توهین دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به او جوابی دارد، گفت: این ادبیات من نیست، به همین خاطر من نمی توانم از ادبیات مشابهی استفاده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زبان او (ترامپ) و نشان دهنده شخصیت او است.
ترامپ پیشتر با متهم کردن دولت قانونی سوریه به انجام حمله شیمیایی در برخی مناطق این کشور، اسد را «حیوان» خطاب کرد.
رئیس جمهوری سوریه افزود: به نظرم یک اصل معروف است که می گوید آنچه می گویی شخصیت تو را نشان می دهد. لذا او (ترامپ) می خواست شخصیت خود را نشان دهد. این طبیعی است.
اسد تصریح کرد که توهین ترامپ تاثیری بر واقعیت های سوریه ندارد.
وی همچنین گفت: آنچه شما را بر می انگیزد، مردمی است که به آن ها اعتماد دارید. مردمی که منطقی هستند، اهل فکر و اخلاقی هستند. این چیزی است که باید درون شما را برانگیزد، چه مثبت باشد چه منفی. کسی مثل ترامپ هیچ تاثیری بر من ندارد.
مشروح گفت و گوی اسد با راشاتودی امروز پنجشنبه ساعت 4 عصر به وقت تهران از شبکه تلویزیونی این خبرگزاری پخش می شود. برچسب ها: اسد ، سوریه ، ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسد سوریه ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی در مراسم شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام مسجد حمزه نخل پیرمرد بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: عدم تبعیت از پیامبر (ص) باعث انحراف از مسیر اصلی دین و مبانی می‌شود.

وی افزود: جنگ نرم زمانی رخ می‌دهد که مردم جامعه نسبت به همه مبانی بی‌تفاوت باشند و بیدارگری و تبیین در جامعه از بین رود.

حجت‌الاسلام کاظمی گفت: با معرفی و شناساندن افراد و شخصیت‌های اسلامی، مدل حکمرانی اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: مدل حکمرانی اسلامی توسط پیامبر و امیر المؤمنین ارائه شد و ما در مدل، حرف و محتوا در مذهب شیعه مشکلی نداریم؛ بلکه در ارائه آن به جامعه با مشکلاتی روبرو هستیم که مبنای به‌ درستی تبیین کنیم و مردم را دچار سرگردانی نکنیم و مدل حکمرانی واقعی در جامعه تحقق یابد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از راه‌های ارائه مدل حکمرانی اسلامی معرفی شخصیت‌های اسلامی مانند حضرت حمزه سیدالشهدا و امامزاده عبدالعظیم حسنی و شناسایی دیگر افراد در طول تاریخ برای مردم است.
 
وی ادامه داد: اگر در نظام جمهوری اسلامی جوانان ما برای پیاده‌روی اربعین درگیر مسائلی مانند پاسپورت و غیره می‌شوند تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند این افتخار جمهوری اسلامی است، و امیدها در جمهوری اسلامی به‌مراتب از نکات منفی بیشتر است.

امام‌جمعه پرند گفت: نسلی که امروز می‌تواند اسرائیل را نابود کند نسل رویش انقلاب است، این رویش که می‌تواند موشک و پهباد بسازد و از لایه‌های پدافندی عبور کند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • ترورهای حسن صباح و پیروانش هدفمند بود / سریال حشاشین با واقعیت بیگانه است
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است