Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال رهایم نکن گفت: سریالهای مناسبتی مجموعه ای از خصوصیات، اخلاقیات، حرمت ها و ارزشها را که در ماه مبارک رمضان افراد برای آن ارزش زیادتری قائل هستند برای مخاطب مطرح می کنند و بالطبع کسانی که کار هنری می کنند نیز با بازی در این سریالهای مناسبتی گامی در راستای انتقال پیام به مخاطبان بر می دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، شبکه‌های مختلف سیما برای ماه مبارک رمضان سال 1397 سریال‌های مختلفی تدارک دیدند  تا  مهمان خانه های مخاطبان شوند. 

هر ساله سریال های مناسبتی از جمله ماه مبارک رمضان علاوه بر فضای معنوی فرصتی را فراهم می کند تا تهیه کنندگان و کارگردانان در این مناسبت ها با آثاری که تولید می کنند به رقابت با یکدیگر بپردازند. سریال‌هایی  که در رمضان سال 97 از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن هستند و به رقابت با هم می‌پردازند.


"سرّ دلبران" به کارگردانی محمدحسین لطیفی، "بچه مهندس" به کارگردانی علی غفاری و "رهایم نکن" به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور سریال‌هایی هستند که در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفته و با هم به رقابت می پردازند. 

در میان این سه سریال که هر کدام در ساعات نزدیک به هم روی آنتن سیما رفته اند به نظر می‌رسد سریال رهایم نکن به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور از نظر استقبال مخاطب نسبت به دو اثر دیگر گوی سبقت را ربوده است.

می توان ساعت پخش "رهایم نکن" را که دقایق اولیه بعد از اذان مغرب روی آنتن شبکه 3 می‌رود یکی از دلایل استقبال بیشتر این سریال دانست.

دلیل دیگری که باعث جذابیت و استقبال بیشتر از این سریال در کنار ساعت پخش خوب آن شده است موضوع و قصه چالش برانگیز رهایم نکن است که مخاطب را همراه خود می‌کشاند تا آن را دنبال کند. البته از حضور بازیگران خوب این سریال در موفقیتش نمی‌توان چشم پوشی کرد. بازیگرانی چون امین تارخ، فریبا متخصص، مریم  بوبانی، و چند بازیگر جدید و کمتر شناخته شده اما با بازی‌های خوب توانسته به این اثر کمک کند. 

سریال تلویزیونی "رهایم نکن" به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی اوایل مهرماه در تهران کلید خورد و  چند روز پیش از شروع ماه بارک رمضان فیلمبرداری آن به پایان رسید و گروه تولید و عوامل این سریال تقریبا 7 ماه در تلاش و فعالیت بودند. "رهایم نکن" این شب‌ها در 28 قسمت ساعت 20:40 برای مخاطبان پخش می‌شود. 

"رهایم نکن" یک مجموعه تلویزیونی پر لوکیشن و پر بازیگر است و از این جهت مراحل تولید سخت و طولانی را پشت سر گذاشته است. این سریال تولید بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و یک تهیه کننده بسیار خوب این سریال را  مدیریت کرد و این گونه نبود که با عجله کار جلو رود.

موضوع "رهایم نکن" درباره رسول تولایی، بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می‌شود. خانواده‌هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.در این میان دختری به نام شهره به اخاذی، تهدید و گروگانگیری رسول تولایی دست می‌زند و اتفاقاتی ماجراهای این سریال را پیش می‌برد. 

"رهایم نکن"؛ طراح اخلاقیات و ارزشها برای مخاطب

مریم بوبانی بازیگر تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره سریال "رهایم نکن" گفت: با عسگر پور در 4 اثر دیگر نیز در گذشته همکاری داشته‌ام. تمام چهار اثر قبلی وی با اقبال عمومی روبرو بودند و بازخوردهای بسیار خوبی از سوی مخاطبان داشتند.

این بازیگر درباره نقشش در سریال رمضانی "رهایم نکن" اظهار کرد: نمی توانم بگویم در این مجموعه نقشی متفاوت دارم یا شبیه نقش های قبلی ام است اما با توجه به این که افق دید نویسندگانِ سریال در مورد افرادی به سن و سال من، نقشی فراتر از مادر نیست، در "رهایم نکن" نیز نقشی شبیه به این شخصیتها را بازی کرده ام.

بوبانی در ادامه تصریح کرد: همواره سعی کرده‌ام به شخصیتهای ضعیفی که نویسندگان خلق کرده اند قدرت داده و نوع نگاهشان به زندگی را به گونه دیگری نشان دهم  که امیدوارم در "رهایم نکن" محقق شده باشد.

وی درباره پیام سریال "رهایم نکن" به مخاطبان توضیح داد: پیام سریالهای اجتماعی خانوادگی مشخص است. پیامهایی چون دروغ نگفتن، فریب ندادن، درگیر ماجراهای مالی نشدن و فراموش نشدنِ ارتباطات انسانی، از مواردی است که باید به آن مقید باشیم.

بازیگر "مختارنامه" با اشاره به سریالهای مناسبتی افزود: سریالهای مناسبتی مجموعه ای از خصوصیات، اخلاقیات، حرمت ها و ارزشها را که در ماه مبارک رمضان افراد برای آن ارزش زیادتری قائل هستند برای مخاطب مطرح می کنند و بالطبع کسانی که کار هنری می کنند نیز با بازی در این سریالهای مناسبتی گامی در راستای انتقال پیام به مخاطبان بر می دارند.

بوبانی درباره فعالیتهای خود خاطرنشان کرد: در حال بازی در یک تئاتر با نام "خنکای ختم خاطره" به نویسندگیحمیدرضا آذرنگ و کارگردانی حامد ادواری هستم که بازیگران این نمایش جوانهای تازه کار تئاتر هستند.  

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهایم نکن شبکه 3 رمضان تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند

دریافت 256 MB کد خبر 6087706

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال