Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم، در جلسه شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین برنامه های آن گفت : مردمی کردن برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی بایستی اصل مهم باشد و برنامه ریزی توسط مردم انجام شود و مردم محور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : در مسئله چهل سالگی انقلاب اسلامی بیشتر باید از زبان هنر و ابزار هنری (فیلم های سینمایی ـ تئاتر ـ محصولات فرهنگی ـ شعر و...) استفاده شود و مساجدی که نماد انقلابی هستند ـ شهدای محراب ـ شهدای دفاع مقدس و ارکان شهدا برجسته تر شوند.  

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه در بحث عمران و آبادانی، نظام خدمات ارزشمندی انجام داده، تصریح کرد : ساخت جاده ها ـ خطوط ریلی ـ جاده های روستایی و امثال اینها خدمات بسیار مهمی است که باید ارایه شود و گفتن این خدمات نظام تنها اختصاص به ده روز دهه فجر نباشد بلکه بتدریج در طول سال هر هفته یک خدمت نظام و دستاوردهای آن در همه بُعدها به مردم عزیز مطرح شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه بایستی خدمات نظام هر هفته در نماز جماعات شهرستانها توسط امام جماعت به حضور مردم برسد، افزود : می توانیم با ایجاد نمایشگاه های مختلف در تمامی ایام سال توسط دستگاههای مختلف خدمات نظام را در چهل سال گذشته به مردم نشان دهیم.

وی ادامه داد : همانگونه که می دانید امسال هجمه های فراوانی از ناحیه دشمن داریم و همین خروج آمریکا از برجام نشانه ای است که می خواهند با انقلاب مقابله کرده و نیز یک سری توطئه و برنامه های جدید تهیه می کنند تا مانند سال های گذشته حتی بیشتر مقابل نظام بایستند.

نماینده ولی فقیه در استان آربایجان شرقی هدف اصلی این برنامه ها را نشان دادن خدمات چهل ساله نظام به مردم عنوان کرد و خاطر نشان شد: بایستی حساب شده و برنامه ریزی شده عمل کنیم و اینکه اداره ها هر کدام در حوزه کاری خود چهل برنامه در چهل سالگی انقلاب را برجسته کنند.

وی با تقدیر و تشکر از صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی، به نقش خطیر آن در اطلاع رسانی برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : انقلاب مال مردم و برای مردم است لذا صدا وسیما میتواند با تاریخ نگاری چهار دهه فعالیت های استا ن ـ مصاحبه با نخبگان متعهد استان ـ سیر تحولات استان و پیشرفت ها و موفقیت های استان را برجسته کند .

سید محسن لطیفی مدیر کل صداوسیمای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت : صداوسیما از سال گذشته بر اساس دستورالعملی جامع برنامه ها و برنامه ریزی های خود را شروع کرده و یک سریال سیزده قسمتی فاخر با عنوان جلال را در دست تهیه دارد که قراردادش امضا شده  و پس از تولید از شبکه سه سیما پخش خواهد شد  .

وی افزود : در همین راستا مستند مبارزین انقلاب اسلامی نیز در حال ساخت می باشد که در این خصوص بیست نفر مشخص شده است. همچنین کارنامه انقلاب اسلامی نیز در استان آماده شده و در جلسه شورای اندیشه ورزی صدا و سیما طرح و امسال بعد از ماه مبارک رمضان بحث ها با محوریت گفتمان امام و رهبری برگزار می شود.

سید محسن لطیفی با بیان اینکه رسانه با تمام قوا و توان خود در خدمت دستگاه ها است، افزود : مسئولان باید بیشتر در کنار مردم باشند و با حضور خود در مساجد و مکان های مختلف این مهم را به مردم برسانند که این انقلاب مردمی است.

مدیر کل صدا و سیمای استان ادامه داد: متاسفانه برخی از دستگاه ها هنوز آمار دقیق و مشخصی در این خصوص به ما تحویل نداده اند تا ما نیز بتوانیم خدمات نظام را در آن حوزه به نحو شایسته به مردم بیان کنیم.

لطیفی با اشاره به اینکه مردم فکر می کنند بعضی از دستگاه ها محصور هستند و شبکه های بیگانه نیز به این تفکرات دامن زده و حاشیه سازی می کنند، افزود : فضایی باید ایجاد شود  تا فواصل بین مردم و مسئولان کم شود و مسئولان با شفافیت روبروی مردم حرف بزنند و روحیه مردم را به همان روحیه دهه شصت برگردانند در اینصورت است مردم میدانند این انقلاب مردمی است  .

کد خبر 4310824

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد خرم آباد یاسوج مشهد بیرجند مراسم گلریزان بارش باران سانحه تصادف صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان‌شهر و تکمیل سالن اجلاس، نیازمند حمایت مستقیم استاندار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) با فرمانی که داشتند، دستور بر تشکیل شورا دادند که در ادامه این روز در تقویم ثبت شده است، شوراها نقطه عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

وی افزود: تشکیل شوراها به‌منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاها است، بنابراین باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد، شکل‌گیری شوراها نشان‌دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آن‌ها در تمام عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد، اما طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت‌پذیری نهاد مردمی هستیم.

نورصالحی گفت: تمام مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و به نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

وی ادامه داد: میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم روزافزون شود تا در روزهای باقی‌مانده دولت و مدیریت شهری، دستاوردهای خوب و ارزنده برای شما و مردم داشته باشیم.

نورصالحی با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ آغاز حفاری خط سه مترو و ورزشگاه نقش جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار است که مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

کد خبر 748631

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است