Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:18:59 GMT

کرج در رتبه های آخر کشور در سرانه های ورزشی قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۱۶۱۵

کرج در رتبه های آخر کشور در سرانه های ورزشی قرار دارد

کرج-ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شرق کرج گفت که سرانه ورزشی این شهرستان 24.9 سانتی متر است که رتبه های آخر کشوری را دارد.

به گزارش ایرنا، رستم کلهر روز پنجشنبه در آئین افتتاح دفتر اسکواش شرق کرج و آکادمی اسکیت با سرمایه گذاری بخش خصوصی با بیان اینکه میزان سرانه فضای ورزشی در البرز 38 سانتی متر است اظهار داشت: رتبه خوبی در کشور نیست و نیاز است تا اقدامات بیشتری برای توسعه زیر ساخت های ورزشی در استان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در بخش ورزش، موجب رهایی از فقر ورزشی در شهرستان و استان می شود.
کلهر گفت: سیاستگذاری دولت نیز تسهیل گری در سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش است چرا که با این توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت های ورزشی می توان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی بود.
در این مراسم، دهمین شعبه آکادمی اسکیت یک بخش خصوصی آغاز به کار کرد، در این شعبه که کارآفرینی در البرز نیز هست، 25 نفر تمام وقت و 30 نفر پاره وقت مشغول به کار هستند.
7414/1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسكواش البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین؛ محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمان‌بندی پرداخت کنند.

در گزارش ورزش سه آمده است: وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی‌سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهم‌تر از همه مدیریت بهره‌ور و تداوم کار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره‌ور برسانند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898768

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها اقساطی فروش رفتند
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • سرانه 7 کیلوگرمی گوشت قرمز در سال
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد