Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، هم‌زمان با سال‌‌روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و به مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه‌های کتاب در برخی کتابخانه‌های وابسته به آستان ‌قدس ‌رضوی در شهرهای مختلف کشور برپا شده است.

در این نمایشگاه‌ها، با هدف گرامی‌داشت ماه رمضان و معرفی سیره و زندگی امام دوم شیعیان و آشنایی مراجعان با منابع مطالعاتی کتابخانه‌ها منتخبی از عناوین مرتبط با این ماه پر فیض و نیز با موضوع امامت و ولايت، صلح امام‌حسن‌(ع) و سيره و زندگاني آن حضرت در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه‌ها در کتابخانه‌های مختلف وابسته به آستان ‌قدس رضوی در کشور از جمله کتابخانه های حسینیه امام رضا(ع) واقع در میدان شهدا، آیت‌الله حاج شيخ مجتبی قزويني(ره) واقع در خیابان طبرسی، مسجد جوادالائمه(ع) درخيابان هاشميه و مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مشهد، فرهنگسراي بزرگ امام‌رضا(ع) در سرخس و امام ‌رضا(ع) در كرمانشاه، بیرجند و تربت حيدريه برگزار شده است.

سبط النبی، آشنای غریب، ماه مهمانی خدا، ماه رستگاری، باران رحمت، مولود رمضان، کریم آل طه، حسن‌بن‌علي(ع) ، فرهنگ جامع سخنان امام‌ حسن(ع)، امام‌ حسن(ع) الگوي زندگي، ناسخ‌التواريخ، زندگي‌نامه امام‌ حسن‌ مجتبي(ع)، حسن عليه‌السلام كيست؟، قصه‌هاي مهرباني، امام حسن(ع) پرچمدار صلح و آزادي، حقایق پنهان، صبرسرخ، امام‌ حسن‌(ع) و امام ‌حسین(ع) در روایات اهل سنت، ماه رمضان اوج عروج انسان، رمضان در فرهنگ مردم، روزه از دیدگاه قرآن و عترت، روزه درمان بيماري‌هاي روح و جسم، آداب روزه‌داري، احوال روزه‌داران و دقايقي با قرآن بر اساس تفسير نور، عناوین برخی از آثار در معرض نمایش است.

علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه کتاب فرهنگسرای بزرگ امام‌رضا(ع) در سرخس تا انتهای ماه مبارک رمضان و از دیگر نمایشگاه‌ها تا نیمه ماه رمضان، دیدن کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی امام حسن کریم ال طه قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • دست درازی صهیونیست‌ها به گنجینه ایران
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان