Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@18:04:15 GMT

به دنیا آمدن نوزاد در تابوت مادرمُرده!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۲۳۳۷

رکنا: اتفاقی عجیب و غیرقابل باور در اطراف ما رخ می دهد کارکنان مسئول خاکسپاری را شوکه کرد ، نوزاد تازه متولد شده کنار جسد زنی که هنگام فوت باردار بود برای آنها باورکردنی نبود.

به گزارش رکنا، زنی که هنگام فوت 9 ماهه باردار بود چند روز بعد از فوتش نوزادی را که در شکم داشت زایمان کرد و به دنیا آورد ، به هیچ وجه باورکردنی نبود اما حقیقت داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان مسئول در مراسم خاکسپاری نوزاد تازه به دنیا آمده را داخل تابوت دیدند و متوجه شدند که این زن باردار بعد از مرگش زایمان کرده است.
نومولسو نوماسونوت اهل روستایی در جنوب آفریقا مادر 5 فرزند در سن 33 سالگی و در ماه آخر بارداری اش براثر مشکل ناگهانی تنفسی فوت کرد و بعد از تایید مرگش توسط پزشک Doctor برای مراسم ترحیم داخل تابوت مخصوص قرار گرفت .
جسد مادر باردار به دلیل آماده نبودن شرایط بلافاصله بعد از مرگ خاکسپاری نشد و 10 روز بعد زمانی که کارکنان مراسم خاکسپاری تابوت او را برای مراسم حمل می کردند قبل از انجام مراسمی خاص که باید تابوت باز می شد متوجه ماجرا شدند ، بله نوزاد داخل رحم متولد شده بود اما چطور کسی نمی دانست .
مسئول خاکسپاری گفت :زمانی که تابوت را بازکردیم با صحنه ای باورنکردنی روبرو شدیم نوزادی کنار جسد زن بود ، نوزادی که او هم مرده بود ولی مطمئن هستیم زمانی که جسد مادر را داخل تابوت می گذاشتیم او باردار بود و هیچ نوزادی کنارش نبود .وضعیت نوزاد و تازگی خون اطراف او نشان می داد که تازه به دنیا آمده است و مطمئنا 10 روز پیش که مادرش فوت کرد هنوز متولد نشده بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگفته های تلخ قاضی پرونده های سیاه از مجازات ناظم دبیرستان پسرانه تهران + فیلم

حمایت مادرشوهر ساناز از عروسش که به بیراهه رفته بود!

زن شوهردار با پسر غریبه در باغ ویلا خلوت کرده بود!

جزئیات جدید از مرگ دلخراش «عاطفه» در چنگ جوان شیطان صفت + عکس

قاضی دادگاه: دختر جذاب قربانی شکنجه های مرد نانجیب شد +عکس

همه علیه «آزار» / بررسی موشکافانه پرونده دبیرستان پسرانه معین تهران

اعتراف هولناک گانگسترهای هالیوودی در مشهد + عکس

هومن از خلوتمان فیلم مخفیانه گرفت و با تهدیدهایش مرا به خانه اش می کشاند!

تجاوز به زن دایی در نیمه شب بارانی تهران / مرد جوان به شلاق و تبعید محکوم شد

وقتی با کامران در خانه مجردی تنها شدیم خودم را کاملا در اختیارش گذاشتم

بازیکن تیم ملی فوتبال هنرپیشه معروف زن را صیغه کرد! / مادرم مخالف ازدواج بود، صیغه اش کردم

تجاوز به 2 دختر نوجوان توسط مرد 96 ساله!+عکس کفتار پیر

تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله همسایه / وقتی تنها بودم از دیوار وارد خانه شد و ... + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت پزشک Doctor نوزاد مادر تابوت باردار دنیا عکس غرب تهران مدرسه من حوادث آزار و اذیت زن فیلم دبیرستان زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: شامگاه یک شنبه خبر غرق شدن جوان ۳۰ ساله اهل و ساکن دزفول در رودخانه دز به ستاد فرماندهی آتش نشانی دزفول اطلاع رسانی شد. 

روح الله بهشتی فرد افزود: ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله اکیپ نجات غریق ایستگاه شماره ۱ و ۳ را به محل گزارش شده واقع در محدوده شرقی پل قدیم اعزام و بلافاصله اقدام به گشت زنی و جستجو به دنبال فرد غرق شده نمودند.

وی ادامه داد: علی رغم اطلاع رسانی و هشدار‌های متعدد به شهروندان به جهت بالا آمدن سطح آب و عدم ورود به محدوده رودخانه دز متاسفانه شاهد کم توجهی بعضی شهروندان هستیم که بعضا منجر به غرق شدن این افراد در رودخانه خواهد شد.

روح الله بهشتی فرد افزود: به محض مهیا شدن شرایط و پایین آمدن سطح آب، عملیات غواصی توسط اکیپ‌های غریق نجات سازمان صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد