Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:38:22 GMT

خدمات درمانگاه جورقان پاسخگوی خیل مراجعان نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۲۶۹۷

خدمات درمانگاه جورقان پاسخگوی خیل مراجعان نیست

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خجسته صبح پنج شنبه در نشستی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شورای شهر جورقان از کم توجهی مسئولان دست‌اندرکار به بهداشت و درمان شهر جورقان انتقاد کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از درمانگاه جورقان استفاده می کنند، گفت: خدمات درمانی این مرکز پاسخگوی خیل مراجعان نیست و باید این مرکز ساماندهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر خجسته با بیان اینکه با تجهیز این مرکز شاهد ارتقای درمانگاه جورقان به درمانگاه شبانه روزی خواهیم بود، از ارتقای مرکز خدمات جامع سلامت جورقان خبر و

وی عنوان کرد: در مجلس بر اساس مصوبات به دنبال ارائه خدمات رفاهی و درمانی مناسب به مردم بودیم تا شان مردم در کشور در نحوه ارائه خدمات حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از روستاهای همجوار برای مسائل درمانی به درمانگاه جورقان مراجعه می کنند، گفت: بنابر دستور وزیر بهداشت این مرکز به دستگاه های آزمایشگاهی چون سل کانتر، اتوآنالیز(بیوشیمی)، الایزا، هودمیکروب شناسی، بن ماری، میکروسکوپ مجهز می شود.

امیر خجسته گفت: شبکه بهداشت و درمان جورقان با تلاش کادر پزشکی و درمانی بیشتر از ظرفیت خود در حال ارائه خدمات است و ارتقای این مرکز بنا به درخواست اهالی  جورقان درخواست شده که پیگیری می شود.

کد خبر 4310856

منبع: مهر

کلیدواژه: جورقان مجلس شورای اسلامی بوشهر ماه مبارك رمضان گرگان شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد خرم آباد یاسوج مشهد بیرجند مراسم گلریزان بارش باران سانحه تصادف صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  حامد کیخائی سرپرست مرکز بهداشت میرجاوه گفت: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لادیز به دستگاه سل کانتر با ارزش چهار میلیارد ریال برای ارائه خدمت از جمله تشخیص تالاسمی، کم خونی مادران باردار، انجام آزمایش CBC و عفونت‌های ویروسی تجهیز شد.

وی افزود: با راه اندازی این دستگاه امکان ارائه خدمات تشخیصی به بیش از ۱۶ هزار نفر از ساکنان بخش لادیز فراهم شده است.
کیخائی گفت: امیدواریم با تجهیز آزمایشگاه لادیز، خدمات آزمایشگاهی، با کیفیتی بهتر از قبل به شهروندان ارائه شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد