Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:47:46 GMT

ایمپلنت دندانی تولید می شود/ ورود به بازار تا سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۳۱۰۷

ایمپلنت دندانی تولید می شود/ ورود به بازار تا سال ۹۸

امین رضا خالقیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیات های خارجی که به کشور می آیند تصور درستی از فعالیت های ایران در زمینه فناوری ندارند در صورتیکه اینگونه نیست.

وی افزود: این هیات ها بعد از بازدید از پارک فناوری پردیس و سایر مراکز فناوری، تصمیم می گیرند که همکاری های خود را با ایران در زمینه فناوری چگونه آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته خالقیان، در این چند سال دو هیات تجاری و هیات دولتی از پارک فناوری پردیس بازدید کردند که طی آن، شرکت های پارک فناوری پردیس، با درخواست همکاری زیادی مواجه شدند.

به گفته مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس، قرار است طی دو سال آینده با همکاری کشورهای خارجی، فرایند تکنولوژی دوساله  تکنولوژی تولید ایمپلنت دندان به تهران منتقل شود.

وی خاطر نشان کرد: بدین واسطه، در پارک فناوری پردیس، ایمپلنت ایرانی تولید می شود  و امیدوار هستیم که ابتدای سال ۹۸ ، این ایمپلنت ها در بازار ایران وجود داشته باشد.

کد خبر 4310418 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: ایمپلنت پارک فناوری پردیس نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هوش مصنوعی امنیت اطلاعات شرکت دانش بنیان گوگل اینترنت تلفن همراه بد افزار فناوری فضایی فناوری نانو ایالات متحده آمریکا گوشی آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم امضای اسناد همکاری بین هیأت‌های ایران و پاکستان با حضور آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان و «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان و هیأت‌های عالی رتبه دو کشور در اسلام آباد، برگزار شد.

کد خبر 6085371

دیگر خبرها

  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • کوچک‌ترین ایمپلنتی که با تحریک مغز اختلالات عصبی را درمان می‌کند
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان
  • جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی
  • ایمپلنت یک روزه جایگزین سریع بی دندانی
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق
  • تفاهم نامه همکاری سه جانبه آموزش فنی در خوزستان به امضا رسید