Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت‌الاسلام سید مسعود میریان افزود: کارگاه گفتگوی قرآنی هرروز در قالب نشست صمیمانه قرآنی با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این کارگاه پاسخگویی به مهم‌ترین مباحث قرآنی موردنیاز خانواده برای بهبود سبک زندگی ازجمله محور‌های گفتگو‌ها با مراجعان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس گفت: حضور اساتید توانمند حوزه و دانشگاه یکی از مزیت‌های این کارگاه است که می‌تواند نقش مهمی در افزایش کیفیت اجرای آن داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید مسعود میریان افزود: ایجاد فضای پرسش و پاسخ و ارائه مشاوره آموزشی از دیگر قابلیت‌های این کارگاه است.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌ها با استفاده از تجارب اساتید علوم قرآنی جلسات آشنایی با روش مطالعه و پژوهش در کتب قرآنی نیز برگزار می‌شود.

مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: کارگاه گفتگوی قرآنی در غرفه آستان قدس رضوی در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از 2 خردادماه آغاز و تا 10 خردادماه در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.     انتهای پیام// ج.ر  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن