Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@08:08:02 GMT

بهزیستی رشت از خیرین دعوت به کمک کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۳۵۲۳

بهزیستی رشت از خیرین دعوت به کمک کرد

رشت - ایرنا - بهزیستی شهرستان رشت در ماه مهربانی از خیرین برای ارایه کمک های نقدی و غیرنقدی دعوت کرد.

مدیر بهزیستی شهرستان رشت روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : در ماه پر خیر و برکت رمضان ماه ضیافت الهی بر آن شدیم تا میزبان خوبی های مومنان واقعی باشیم در این راستا اداره بهزیستی شهرستان رشت آمادگی خود را برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی افراد خیر اعلام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ام البنین انساندوست خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 321591434544071 واریز کنند.
وی اظهار داشت: خیرین برای ارایه کمک به بهزیستی شهرستان رشت همچنین می توانند از طریق
# 1400025 *4 *733* و # 7 * 2 * 0 *724* اقدام کنند.
مدیر بهزیستی شهرستان رشت خاطر نشان کرد: کمک های دریافتی خیرین در ماه مبارک رمضان و سایر مناسبت ها به اقشار نیازمند ارایه می شود.
وی یادآور شد: برنامه ریزی برای ساخت مسکن مددجویان نیز از دیگر اقدامات بهزیستی شهرستان رشت است که با دریافت کمک های نقدی انجام می گیرد.
بر اساس آخرین آمار، بهزیستی شهرستان رشت حدود 14 هزار مددجو را تحت پوشش دارد.
7286 /۶۰۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي كمك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تشریح رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تأمین مسکن مورد نیاز محرومان، خواستار همکاری بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در این زمینه شد.

وی اظهار داشت: ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر افزود: احداث واحد مسکونی برای این افراد از سال ۱۳۹۴ در تفاهم با سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مجلس و دولت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا مقرر شده بود تا خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر از سوی سازمان بهزیستی معرفی شوند تا کار احداث ساختمان‌ها آغاز شود.

برومند گفت: با بررسی و شناسایی یک خانواده در شهرستان دشتستان که ۵ عضو معلول دارد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در تلاش است نسبت به تأمین مسکن مقاوم برای این خانواده اقدام کند.

وی تأکید کرد: جهت تأمین سرپناه ایمن برای این خانواده همراهی و همکاری نهادهای حمایتی و انجمن خیرین مسکن ساز استان ضروری است.

کد خبر 6097729

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت