Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس جدا خواهند شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با پایان فصل هفدهم فوتبال ایران و قهرمانی پرسپولیس در نهایت کار مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد با ۵ستاره این تیم استارت خورد. کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، صادق محرمی و وحید امیری ۵ستاره‌ای بودند که در پایان لیگ هفدهم همکاری‌شان با باشگاه خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین صادق محرمی که پیش از پایان لیگ نیز زمزمه حضورش در فوتبال اروپا شنیده می‌شد، اولین بازیکنی بود که جدایی‌ رسمی‌اش از این باشگاه را به مقصد اروپا اعلام و با هواداران و کادرفنی خداحافظی کرد.

اوضاع برای محسن مسلمان اما متفاوت بود؛ اتفاقات رخ داده در طول فصل هفدهم باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ تمایلی برای ادامه همکاری با بهترین پاسور فصل نداشته باشد. حتی زمانی که مسلمان برای مذاکره با باشگاه در جلسه با گرشاسبی شرکت کرد و با پیشنهاد راضی کردن برانکو در صورت توافق برای تمدید قرارداد نیز مواجه شد، مرد کروات نیمکت سرخپوشان آب پاکی را روی دست شماره ۷۷ تیمش ریخت و از عدم تمایلش برای ادامه همکاری گفت تا داستان محسن مسلمان و پرسپولیس نیز اینگونه خاتمه یابد.

از ساعاتی پیش نیز خبر رسمی مذاکرات و توافق فرشاد احمدزاده با تیم لهستانی تایید شد. برانکو ایوانکوویچ نیز برای هافبک شماره ۱۰ تیمش آرزوی موفقیت کرده تا این بازیکن نیز سومین جداشده‌ی قطعی پرسپولیس در پایان فصل هفدهم لقب گیرد.

اکنون تنها وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا برای ادامه همکاری با باشگاه قرار دارند. امیری اما به عنوان یکی از سهمیه‌های پرسپولیس در اردوی تیم ملی در مسیر جام جهانی خارج از ایران حاضر است و همه چیز را به بعد از دیدارهای تیم ملی موکول کرده است. امیری امیدوار است با نمایش درخشان در ترکیب ایران در جام جهانی شانس حضور در فوتبال خارج از ایران را به خود اختصاص دهد و بتواند از نظر مالی به شرایط ایده‌آلی دست یابد. پیشنهاد خارجی برای وحید امیری تنها راه پایان همکاری طرفین محسوب می‌شود و این بازیکن به مدیران باشگاه قول داده در صورت تصمیم برای ادامه حضور در فوتبال ایران، پرسپولیس به عنوان تنها گزینه‌اش قرار داشته باشد.

کامیابی‌نیا نیز که فصل پر سر و صدایی را پشت سر گذاشت یکی دیگر از نفراتی است که باشگاه احتمالا در صورت توافق بر سر مسائل مالی با او ادامه همکاری دهد. کامیابی‌نیا که با باشگاه در برخی مسائل دچار اختلاف حساب مالی شده، شرط خود را روشن شدن این مسائل عنوان کرده است. جرایم مالی در نظر گرفته شده برای این بازیکن که مربوط به خروجش از لیست، مصدومیت خارج از محوطه فنی، جرایم انضباطی، اعتصاب بوده اکنون اختلاف حساب نزدیک به هشتصد میلیونی طرفین را شکل داده است. کامیابی نیا خواهان بخشودن و پرداخت این مطالبات برای ادامه همکاری است و اکنون نیز در خارج از ایران به سر می‌برد تا تعطیلات پایان فصل را پشت سر بگذارد. طبق شنیده‌ها او هفته آینده با مدیران باشگاه نشستی را برگزار خواهد کرد تا برای ادامه همکاری به توافق دست یابند و باید دید او با پیراهن شماره ۱۱ به کارش در این تیم ادامه خواهد داد یا داستان پرحاشیه‌ سه تفنگدار این تیم بعد از جدایی مسلمان و احمدزاده با عدم توافق او نیز به طور کامل به پایان خواهد رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس وحید امیری صادق محرمی محسن مسلمان برانکو ایوانکوویچ فرشاد احمدزاده کمال کامیابی نیا برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس صادق محرمی فرشاد احمدزاده کمال کامیابی نیا محسن مسلمان وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!

به گزارش "ورزش سه"، رفتار و حرکات آرنه اسلوت بعد از برد پرگل در دیداری از چارچوب هفته سی و دوم اردویژه به نوعی جدایی او از فاینورد در پایان فصل را تایید کرد.

در بازی امشب فاینورد آنها در خانه میزبان زوله رده دوازدهمی بودند. جشنواره گل شاگردان اسلوت از همان نیمه اول آغاز شد و آنها موفق شدند با دو گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم به پیروزی ۵-۰ برسند.

پس از سوت پایان بازی، هواداران در ورزشگاه یک‌صدا شعار «به احترام آرنه برخیزید» را در ورزشگاه طنین‌انداز کردند و همزمان از جای‌شان برخواستند. اسلوت که از این تشویق و جو استادیوم شگفت‌زده شده بود به مقابل جایگاه تماشاگران رفت و با دست تکان دادن و ابراز محبت با آنها خداحافظی کرد.

این اتفاق گمانه‌زنی‌ها درباره حضور اسلوت بر روی نیمکت لیورپول در فصل بعد را تقویت می‌کند. قرمزها پس از اعلام جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل، به سراغ چند گزینه رفتند و پس از ناکامی در جذب آنها، با آرنه اسلوت به توافق رسیده‌اند. سرمربی کنونی فاینورد قرار است پس از پایان فصل به آنفیلد برود و جانشین کلوپ شود.

او پس از دیدار امشب و خداحافظی با تماشاگران، به خبرنگار ESPN گفت:«امشب خیلی خاص بود. هواداران فوق‌العاده بودند و جو باورنکردنی‌ای ساخته بودند. در سه سالی که اینجا بوده‌ام همیشه این قدردانی و لطف آنها را احساس کرده‌ام.»

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • مصائب فلسطینیان خواهد گذشت، اما چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در تاریخ ثبت می‌شود
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!