Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی" در مراسم افتتاح دومین مرکز صدور روادید الکترونیک کشور در فرودگاه شیراز، بیان کرد: همواره افزایش رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی و ارتقاء کارآمدی پلیس، از مطالبات مقام معظم رهبری بوده است. وی با بیان اینکه کشور ما در مباحث الکترونیکی فرودگاهی دارای جایگاه شاخصی است، افزود: پلیس همگام با پیشرفت های الکترونیک و فناوری ، با عقلانیت و خرد جمعی در مسیر پیشرفت و ارتقاء سیستم های الکترونیکی برای انجام هر چه بهتر مأموریت های خود قدم بر می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: صدور روادید الکترونیکی از بروز دسیسه و تقلب جلوگیری می کند و سرعت و صحت عمل در انجام اقدامات مربوطه از جمله کار گردشگران خارجی جلوه زیبایی از امنیت را نشان خواهد داد. سردار گودرزی افزود: پلیس همواره باید برای انجام اقدامات حداقلی، پیش بینی های حداکثری را انجام داده و در این مسیر از فناوری و پیشرفت های روز دنیا در عرصه الکترونیکی بهره می برد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الکترونیک حمل و نقل فرودگاه فناوری مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایهود باراک: نتانیاهو تحت فشار برخی از وزرای خود در مسیر تسریع ظهور حضرت مسیح حرکت می کند

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبسایت خبری سما؛ ایهود باراک گفت وزرای نتانیاهو برای تشدید درگیری‌ها به او فشار می‌آورند تا ظهور مسیح را تسریع کنند.
نخست‌وزیر اسبق اسرائیل فاش کرد وزرای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم او را برای تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه تحت فشار قرار می‌دهند تا ظهور مسیح منجی را تسریع کنند.
باراک در مصاحبه کانال تلویزیونی LCI تاکید کرد؛ نتانیاهو برای حفظ کرسی نخست وزیری‌اش فشار گروهی از وزرا را تحمل می‌کند و نمی‌خواهد کنترل اسرائیل را از دست بدهد.
وی افزود نخست وزیر اسرائیل تحت فشار شدید این گروه از وزرای مستبد است.
وی گفت این گروه از وزرا نتانیاهو را به سمت گزینه ای سوق می دهند که هیچ جایگزینی ندارد و آن مجبور کردن او به تشدید اوضاع برای فراهم کردن شرایط ظهور مسیح منجی است.

دیگر خبرها

  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • ایهود باراک: نتانیاهو تحت فشار برخی از وزرای خود در مسیر تسریع ظهور حضرت مسیح حرکت می کند
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است