Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون حافظان قرآن مسجد رضویه بندر انزلی از برگزاری دوره های آموزشی «نقد مسیحیت و زرتشت» در این کانون خبر داد.

محبوب تازش، مسئول کانون حافظان قرآن مسجد رضویه بندر انزلی از برگزاری دوره های آموزشی مقابله با فرقه های ضاله در این کانون خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: برای نخستین بار در کشور دوره های آموزشی اخلاق، نقد مسیحیت، زرتشت، وهابیت، بهایت ویژه مربیان قرآن در انزلی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این دوره ها با همکاری حوزه علمیه قم و با حضور اساتید این حوزه برگزار می شود تصریح کرد: این دوره ها به منظور ارتقای سطح توانمندی مربیان کانون های مساجد برگزار خواهد شد.

 

تازش تصریح کرد: مربی قرآن بودن، داشتن دیپلم و دارا بودن حداقل ۱۸ سال از شرایط شرکت در این دوره آموزشی است.

 

تازش تاکید کرد: در صورت موفقیت این طرح که به صورت پایلوت در انزلی برگزار می شود، در سایر استان ها نیز اجرا خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: دوره تکمیلی این طرح نیز به مدت ۱۰ روز در شهر قم برگزار می شود.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن مجلس نمایشگاه قرآن کریم ماه رمضان برجام مسجد دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد علی لاریجانی ناصر ملک مطیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر موسسه فرهنگی، قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) کاشان با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی با رویکرد آسان سازی قرآن و نهج البلاغه است، گفت: اجرای انیمیشن حکمتانه نهج البلاغه، مسابقه، پخش موزیک تصویری و تجلیل از ۳۰۰ نونهالان قرآنی و دانش آموز مدارس جنت از برنامه‌های اختتامیه غنچه‌های نور بود.
حجت الاسلام مجتبی حسن زاده به فعال بودن سه مدرسه جنت دخترانه و پسرانه با رویکرد آموزش قرآن و نهج البلاغه در کاشان و آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: حفظ بیش از ۲۰ موضوع حکمت نهج البلاغه سالانه در مدارس جنت در هر پایه در دستور کار این موسسه است.
وی گفت: موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان با ۶ شعبه در کاشان، آران و بیدگل و راوند بیش از۴۰۰ خردسال را تحت تعلیم امور قرآنی و نهج البلاغه دارد.
مؤسسه امیرالمومنین (ع) کاشان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ شروع کرد و نخستین مؤسسه در کشور است که حفظ یکساله قرآن ونهج البلاغه و صحیفه سجادیه را همراه با ترجمه و تفسیر به صورت شبانه روزی با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم و همچنین تاکید معظم له درخصوص کتاب نهج البلاغه برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان