Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی استان ؛ نصیر احمد ملازهی معاون هنری و سینمائی ارشاد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مسابقه عکاسی موبایلی در روز قدس با همکاری روابط عمومی اداره کل ارشاد استان سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود.

ملازهی  ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر ۱۰ عکس در مورد راهپیمایی روز قدس ۱۳۹۷ به روابط عمومی اداره کل ارشاد واقع در خیابان خرمشهر زاهدان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عکس‌های مسابقه عکاسی حماسه حضور باید در محدوده جغرافیایی شهرها، روستا‌ها و مناطق استان گرفته شده باشد و شرکت در این مسابقه برای عموم مردم در سیستان و بلوچستان آزاد است.

وی با بیان اینکه آثار باید به صورت دیجیتالی شده از عکاسی، به صورت فایل با بالاترین کیفیت و مشخصات کامل عکاس ارسال شود خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۰ خرداد ماه ارسال کنند که پس از داوری به ۸ نفر برگزیده لوح تقدیر وهدیه نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ع

 مسابقه عکاسی موبایلی حماسه حضور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد هنرمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فراخوان نخستین المپیاد هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزار‌های هنری و آموزشی از اهداف مهم المپیاد هنر است.

این فراخوان در سایت معانت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است و از اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • هشدار دامپزشکی خوزستان به بهره‌برداران حوزه دام و طیور
  • فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • فراخوان نخستین نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • فراخوان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» منتشر شد
  • فراخوان استانی حمایت از تولیدات فیلم مستند کوتاه موبایلی «مستند بساز»
  • فراخوان تولید فیلم مستند کوتاه موبایلی منتشر شد
  • آمار جالب ستاره تراکتوری‌ها در دومین فصل حضور
  • ۲۶ اسفند روز حماسه وایثار شهرستان چادگان
  • عکس/ مسابقه عکاسی حیات‌وحش ۲۰۲۴ بریتانیا