Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل اسکانیوز، آوی یسخاروف تحلیلگر اسرائیل در پایگاه خبری عبری زبان واللا اعلام کرد: تعداد زیاد موشک هایی که روز گذشته به سمت اسرائیل شلیک شد و نگرانی و وحشت را در اسرائیل حکم فرما کرد را نمی توان انتقام جهاد اسلامی برای کشته شدن عناصر خود در روز یکشنبه گذشته دانست.

وی افزود: هم ‌اکنون سخن از طرح ایران برای انتقام گرفتن از اسرائیل در قبال حملات نیروی هوایی ارتش علیه برخی هدف ها در سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یسخاروف در خصوص مباحث سیاسی مدعی است یحیی سنوار و اسماعیل هنیه بیشتر اوقات خود را در جلسات محرمانه ای می گذراند که از سوی مصر و قطر برای تحقق آتش بس بلندمدت میان اسرائیل و حماس برگزار می شود.

فلسطین اسرائیل غزه ایران مصر قطر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فلسطین اسرائیل غزه ایران مصر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید

ماموستا عثمان یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به دفاع اخیر جمهوری اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: بی‌تردید حملات نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی ایران، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید.

امام جمعه ربط سردشت گفت: از سوی دیگر وعده صادق نظام جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار و خونخوار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران، یوم الله دیگری در افتخارات ملت ایران به ثبت رسانید.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در جریان این دفاع مقتدرانه، دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره ظالمان و ستمگران وارد ساخت.

ماموستا یوسفی بیان کرد: به عنوان امام جمعه ربط سردشت، حمایت خود را از حملات مقتدرانه و غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و امید است ضمن پیروزی اسلام و مسلمانان، به زودی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها آزاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • حملات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • جزییات دقیق از عملیات «وعده صادق»/ سپاه برای انتقام گرفتن از اسرائیل از چه تسلیحاتی استفاده کرد؟ (+ عکس و فیلم)
  • جزییات دقیق از عملیات «وعده صادق»/ سپاه برای انتقام گرفتن از اسرائیل از چه تسلیحاتی استفاده کرد؟ + عکس و فیلم
  • گاردین: ایران و اسرائیل جعبه پاندورا را باز کردند!