Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: باز جویی از 4 دانشجوی مقطع ارشد یک دانشگاه که به دفعات به یک دختر دانشجوی سال تجاوز کرده بودند، آغاز شد. جسد این دختر که از سوی متهمان مورد تعرض قرار گرفته بود، در حالی که به دار آویخته شده بود، پیدا شد.

رکنا: جسد دختر ی که از سوی دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه اش مورد تعرض قرار گرفته بود صبح جمعه در حالی که به دار آویخته شده بود، پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پلیس هند، "اسناس" دانشجوی سال دوم رشته میکروبیولوژی یکی از دانشگاه های هند که توسط 4 دانشجوی مقطع ارشد همان دانشگاه مورد تجاوز قرار گرفته بود صبح یک روز تعطیل جسدش پیدا شد.

جسد قربانی حلق آویز در حمام خانه اش در وتکرا، هند پیدا شد. طبق تحقیقات پلیس و گزارشی که به دادستانی داده شده است، این دختربارها به مسئولان دانشگاه شکایت هایی مبنی بر تعرض جنسی کرده بود، اما هیچ اقدام قانونی در این زمینه صورت نگرفته و قربانی بنابر شهادت همکلاسی های اش به دفعات مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

پس از کشف جسد این دختر و با توجه با اینکه هیچ یادداشتی مبنی بر خودکشی در کنار جسد اسناس پیدا نشد، پلیس تحقیقات خود را پیرامون مرگ مشکوک این دختر آغاز کردند و این تحقیقات با بازداشت 4 دانشجو و تحقیق از آنان به اتهام قتل و تجاوز ادامه داد ، اما متهمان تنها به تجاوز گروهی اعتراف کرده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.




اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم / شگرد شگفت آور زن جوان در گمراه کردن مشتریان عابر بانک ها+تصاویرسرقت

ازدواج عجیب جوان تهرانی با دوخواهر / یکی از دو زن به دادسرا شکایت کرد

خُوکُشی در حمام پس از آزار و اذیت توسط 4 پسر دانشجو+عکس

نوعروس جوان در کلانتری / شوهرم با همسر سابقش ارتباط دارد

رفتار شیطانی مرد متاهل برای دختر دم بخت

اعتماد به مرد شیشه ای سکانس اول آزار و اذیت خواهر 25 ساله+عکس



اخباری که شاید از دست داده باشید:
پیشنهاد شرم آور دوست شوهرم را پذیرفتم / 3 ماه بعد وقتی شوهرم آمد، دوستش تهدیدم می کند

گفتگو رکنا با جوان شهرستانی که عاشق زن شوهردار شد / ناگفته های قاتل مسلح زن شوهردار+فیلم و عکس

آزار و اذیت عروس جوان توسط فروشنده سوپرمارکت / زن خود را دار زد اما...

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث حوادث خودکشی حوادث هند عکس حوادث غرب تهران من زندگی حوادث تهران مدرسه زن فیلم دبیرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  در روز‌های اخیر مقداری آب ورود پیدا کرد. سد کجکی افغانستان که ۱۰۰۰ متر مکعب بر ثانیه خروجی آن است سر ریز پیدا کرد و بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است.

وی درباره سد سازی کشور‌های همسایه خصوصا ترکیه اظهار کرد: بحث مهمی است این موضوع. درباره ترکیه باید عنوان کرد با تبادل کارشناس در فضای مناسب در حال پیگیری هستیم  و در آخرین دیدار‌هایی که با آن‌ها در سازمان ملل داشتیم قرار بر این شد نشست‌ها را برگزار کنیم و هر چه سریعتر مشکلات موجود را حل و فصل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد