Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:57:30 GMT

مرکز استراتژیک مرغ لاین بابلکنار نیازمند توجه ملی است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۴۶۵۰

مرکز استراتژیک مرغ لاین بابلکنار نیازمند توجه ملی است

حسین نیازآذری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت تنها مرکز مرغ لاین شمال در بابل بر لزوم توجه ملی به مرکز استراتژیک مرغ لاین بابل‌کنار تاکید کرد.

وی همچنین توجه جدی برای اجرای طرح بازآفرینی بافت فرسوده شهری و سکونت‌گاه‌های غیررسمی و اتصال شهرستان بابل به راه‌آهن شمال را ضرورت دانست و گفت: با توجه به پرخطر بودن راه‌های مواصلاتی هفت‌گانه شهرستان بابل تقاضای جدی برای ایمن‌سازی و بهسازی جاده‌ها حق مسلم خانواده‌ها و مردم این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه جدی به طرح‌های عمرانی روستایی به‌ویژه طرح هادی روستاها را الزامی خواند و با ابراز نارضایتی از وضعیت اشتغال جوانان بابلی گفت: انتظار می‌رود درروند اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی شتاب بیشتری صورت گیرد، همچنین توجه همه‌جانبه مدیریت ارشد استان به استفاده بهینه از اراضی و عرصه‌های ورزشی به خصوص زمین چند هکتاری حیدرکلا برای ساخت مجموعه ورزشی درخورشان جوانان این شهرستان از دیگر خواسته ها است.

نیازآذری تسریع دراجرای طرح‌های توسعه گشت گل در اراضی شیب‌دار ییلاقی شهرستان و لزوم بازنگری در استفاده از منابع طبیعی را ضروری دانست و بر تسریع درروند آب‌رسانی بهشهرهای گروه الف و روستاهای شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: تأکید بر تسریع در عملیات اجرایی فاضلاب شهری بابل و امیرکلا، لزوم توجه جدی به مدیریت منابع آبی شهرستان با تسریع در احداث سد هراز و سد سجاد رود، انتقال زمین‌های ۴۰ هکتاری منطقه موزیرج در حاشیه بابل رود از وزارت راه و شهرسازی به شهرداری بابل حسب مکاتبات سفر ریاست جمهوری و بازدید وزیر راه و شهرسازی از دیگر خواسته های مردم منطقه به شمار می رود.

وی افزود: تأمین مالی پروژه‌های مدیریت شهری بابل از محل درآمدها و اعتبارات ملی و استانی،استفاده بهینه از اراضی منطقه گاو دشت برای طرح‌های توسعه کشاورزی و دام‌پروری،توجه شایسته به تقویت فعالیت‌های تجاری و مشخص شدن سهم بابل از تراز صادراتی استان و لزوم تقویت اتاق بازرگانی بابل با توجه به سوابق تاریخی و تجاری شهرستان، احداث پل سوم در منطقه پل تاریخی محمدحسن خان، توجه عاجل به معضل دفن زباله و مدیریت پسماند در شهرستان بابل از دیگر نیازها و درخواست ها است.

کد خبر 4310965

منبع: مهر

کلیدواژه: بابل مجلس شورای اسلامی بوشهر ماه مبارك رمضان گرگان شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد خرم آباد مشهد یاسوج بیرجند مراسم گلریزان بارش باران سانحه تصادف زندانیان جرایم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه

این کارگاه با تخصیص یک میلیارد تومان توسط بانوی خیر خانم کاظمی تجهیز و در فضای به مساحت ۱۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

امام‌جمعه مراغه در این مراسم گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور یک ضرورت است.

حجت الا سلام والمسلمین پور محمدی افزود: افزایش زیر ساخت‌های هنرستان‌ها بهترین امکان برای آموزش نیروی کار ماهر برای کشور است.

مدیر هنرستان شهید شکاری مراغه، گفت: خیران شهرستان در سال تحصیلی جاری برای خرید تجهیزات یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک و مشارکت کرده اند.

هادی فاتح افزود: با توجه به تحصیل ۷۰۰ دانش آموز در این هنرستان توسعه فعالیت‌ها اموزشی نیازمند مشارکت و حمایت خبران است.

وی اضافه کرد: با توجه به عمر ۵۰ ساله این هنرستان پوشش سقف کارگاه‌ها و آسفالت محوطه به شدت نیازمند بهسازی است.

به گفته، تعویض روغنی و کلینیک خودرو و کلاس هوشمند برق برای کرکره برقی، دوربین‌های مدار بسته راه اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال