Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:58:41 GMT

لژیونر بعدی والیبال ایران کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۴۹۰۰

لژیونر بعدی والیبال ایران کیست؟

با پیوستن سعید معروف به تیم والیبال سیه نا تعداد لژیونرهای این رشته در اروپا به عدد 3 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند سالی بود والیبال ایران هیچ لژیونری نداشت و آخرین بار همین سعید معروف در ترکیب تیم زنیت کازان به میدان رفت، در ابتدای فصل گذشته 2 بازیکن جوان تیم ملی ایران راهی باشگاههای اروپایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میلاد عبادی پور در اولین فصل حضورش در تیم اسکرا بلهاتوف توانست قهرمانی لیگ لهستان را به دست بیاورد.


محمدجواد معنوی نژاد نیز در تیم ورونا فصل نسبتا خوبی را سپری کرد و بعد از اینکه به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شد، قراردادش را با این تیم ایتالیایی تمدید کرد.


دیروز هم خبر رسید که سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران قرارداد 2 ساله ای را با تیم سیه نا ایتالیا امضا کرده و در 32 سالگی بار دیگر لژیونر شده است.
با این وضعیت تعداد لژیونرهای والیبال ایران برای فصل آینده فعلا به عدد 3 رسیده؛ اما پیش بینی می شود در ماههای آینده شاهد حضور سایر بازیکنان ایرانی در لیگ های معتبر اروپایی باشیم.


این پیش بینی هم دلیل مشخصی دارد. به دلیل انحلال تیم بانک سرمایه خیلی از بازیکنان مطرح ایرانی حالا بدون تیم هستند. مشکل اصلی آنها پایین بودن قرارداد سایر تیم ها نسبت به بانک سرمایه است که در 3 سال اخیر مبالغ قابل توجهی به ستاره های والیبال پرداخت می کرد.


از سوی دیگر فدراسیون در پی تصویب یک آیین نامه مبنی بر ممنوعیت حضور بیش از 3 ملی پوش در هر تیم است.


با این وضعیت به نظر می رسد یکی از راه های پیش روی ملی پوشان والیبال ایران کوچ به لیگ های اروپایی باشد و باید دید که در نهایت تعداد لژیونرهای والیبال ایران به چند می رسد.

والیبال تیم ملی والیبال ایران میرسعید معروف میلاد عبادی پور محمدجواد معنوی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین مرتبه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تصاحب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی برگزار و تیم ملی کشورمان برای سیزدهمین بار قهرمان این مسابقات شد.

این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

این بازی در سالن بانکوک آرنا تایلند برگزار شد و تماشاگران پرتعداد میزبان به تشویق تیم ملی خود پرداختند. ضمن اینکه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار در سالن حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و تایلند

کد خبر 748875

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟