Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین دوره از انتخابات شورای صنفی در دو روز متوالی ویژه خوابگاه‌های دانشجویی و دانشکده‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با نظارت مسئولین ارشد دانشگاهی برگزار شد. 

به گزارش ایسنا، جمشید محمدی، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نقش شوراهای صنفی در برطرف کردن مشکلات رفاهی دانشجویان را بی بدیل اعلام کرد و گفت: بر طرف کردن مشکلات و پاسخ به مطالبات دانشجویان از اصلی‌ترین وظایف معاونت فرهنگی و امور دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پیگیری مشکلات دانشجویی در زمینه‌های خوابگاه‌ها، سلف سرویس، سرویس‌های رفت و آمد و سایر  مشکلات رفاهی دانشجویان، از وظایف اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی صنفی است. 

محمدی اظهارکرد: اختصاص فضایی تحت عنوان دفتر شورای صنفی همراه با امکانات مورد نیاز در جهت بر طرف نمودن مطالبات دانشجویی، از نمونه فعالیت‌های معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج محسوب می‌شود. 

همچنین علی‌کرم علمداری، مدیر دانشجویی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: هفتمین انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در 6 واحد خوابگاهی و 5 واحد و حوزه ی دانشگاهی برگزار می‌شود. 

وی تعداد پذیرفته شدگان در شورای صنفی بر اساس تعداد آرا را در مجموع 105 نفر اعلام کرد و تصریح کرد: در دانشکده‌ها و واحدهای خوابگاهی با تعداد کمتر از 200 دانشجو، 3 عضو اصلی و یک عضو علی‌البدل انتخاب خواهد شد. 

علمداری با اشاره به اینکه در حوزه‌های خوابگاهی و دانشگاهی با تعداد بیش از 200 نفر دانشجو، پنج عضو اصلی و 2 عضو علی‌البدل انتخاب خواهد شد، اضافه کرد: 7 عضو اصلی و سه عضو علی البدل در دانشکده پزشکی به علت تعداد زیاد دانشجویان این دانشکده انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام شورای صنفی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی

تین نیوز

بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در این نشست که به مناسبت روز ملی خلیج فارس برگزار می شود قرار است اقدامات دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دریایی در مسیر دستیابی به اهداف سیاست های کلی توسعه دریامحور ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گیرد. 

همچنین درخواست عضویت های جدید و انتخاب رئیس و دبیر ادواری جدید اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی در این نشست، مورد بررسی قرار می گیرد. 

طبق برنامه نشست، مقرر است توسط پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی ظرفیت ها و توانایی های «کاوشگر خلیج فارس» معرفی و گزارشی از گشت های اخیر این کاوشگر و برنامه های تحقیقاتی آتی آن در حوضه های آبی جنوبی کشور، ارایه گردد. 

شایان ذکر است، اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی به منظور هماهنگی و گسترش تعامل آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دریایی کشور و نیز ارتقای سطح علوم دریایی به پیشنهاد پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و از آن زمان با برگزاری ۲۱ نشست شورای عالی با حضور روسا یا نمایندگان دانشگاه های عضو، ۱۹ دانشگاه و مرکز پژوهشی را به عضویت پذیرفته است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه اقیانوس شناسی و علوم جوی، از مهمترین اقدامات و دستاوردهای اتحادیه تابحال، برگزاری نشست های کارگروه های تخصصی، تدوین اساسنامه و آیین نامه های مرتبط با فعالیت های اتحادیه، دیدار با مقامات و مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران ارشد دریایی کشور، ورود موضوع اقیانوس شناسی به عنوان یکی از اولویت ها در نقشه جامع علمی کشور، تهیه سند راهبردی توسعه آموزش عالی کشور در حوزه علوم و فنون دریایی و اقیانوسی، همکاری در برگزاری کنفرانس های علمی مانند RCOWA-۲۰۱۷ و RCOWA-۲۰۲۰، برگزاری برنامه های مناسبتی مشترک (روز ملی خلیج فارس، روز جهانی دریا و اقیانوس، روز منطقه ای دریای خزر)، توسعه وب سایت محققان دریای خزر (http://caspianexpert.inio.ac.ir/)و مشارکت در حضور محققان دانشگاه ها در برنامه های کاوشگر خلیج فارس بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است