Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@16:21:24 GMT

هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۴۹۸۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، علیرضا بهادری بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش جو و دریا طی 24 ساعت آینده می‌باشد.

وی افزود: با توجه به وزش باد بسیار ملایم  غالبا جنوبی، رطوبت هوا افزایش می‌یابد و بنابراین غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پدیده غالب در سطح استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان اضافه کرد: همچنین با استقرار یک الگوی تابستانه بر جو استان، انتظار می رود دمای هوا طی روزهای آینده به تدریج افزایش یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس آسمان استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

بهادری عنوان کرد: جهت باد نیز متغیر، در مناطق شمالی و مرکزی استان با سرعت 6 تا 28 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی غالبا شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 28 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج 30 تا 60 سانتیمتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وضعیت جوی دریایی گرمای هوا پیش بینی وضع هوا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده