Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی شهرستان مسجدسلیمان گفت :بعد از ۴۰ سال مسجدسلیمان میزبان مسابقات کشتی قهرمانی استان خوزستان شد‌‌. ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ استانها خوزستان نظرات

عبدالله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مسجدسلیمان اظهار داشت : باتوجه به عملکرد و پیشرفت کشتی شهرستان مسجدسلیمان در چند سال اخیر به درخواست هیئت کشتی شهرستان مسجدسلیمان و بعد از تصمیم گیری هیئت کشتی استان خوزستان شهرستان مسجدسلیمان میزبانی این دوره از مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پیکارها به مدت 4 روز از روز شنبه 26 خرداد آغاز می‌شود و تا سه شنبه 29 خرداد 97 ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت کشتی شهرستان مسجدسلیمان بیان کرد: کشتی گیران در رده سنی نونهالان و در هر دو بخش آزاد و فرنگی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. این مسابقات انتخابی مسابقات کشوری است.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در این پیام آورده است:کسب مدال‌های ارزشمند شما در رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا که موجب قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان شد، باری دیگر موجب شور و شعف در بین مردمان عزیز و ورزش دوست خوزستان شد.

وی افزود: این افتخار آفرینی‌ها باری دیگر مهر تاییدی بر رشادت هاو استعداد جوانان این خطه زد، و از تلاش های، هیات کشتی استان و تمامی مربیانی که زحمت پرورش، حمایت و هدایت شما را برعهده دارند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

استاندار خوزستان در پایان این پیام گفت: امیدوارم با تلاش و زحمات خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات پیش روی از جمله رقابت‌های مهم المپیک باشم.

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی