Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جلسه بررسی مشکلات نصب سایت های فاز دوم اینترنت روستایی با هماهنگی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی ودر حضور مدیرکل ،معاونین و مسولین مربوطه اداره کل منابع طبیعی و نماینده شرکت های وب در محل اداره کل منابع طبیعی استان برگزار شد. قاسم جلیلی نژاد سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این جلسه ضمن تشریح اهداف توسعه اینترنت در مناطق محروم روستایی بر اساس تکالیف تعیین شده دولت در برنامه ششم توسعه و سیاست های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر نقش و جایگاه دستگاه های اجرایی استان بخصوص اداره کل منابع طبیعی در مشارکت و همکاری اجرای این طرح تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی نژاد در ادامه ضمن قدردانی  از همکاری های بعمل آمده اداره کل منابع طبیعی استان در فاز اول این طرح گفت: همکاری اداره کل منابع طبیعی در اجرای فاز دوم طرح در استان بدلیل کوهستانی سردسیر بودن منطقه بمنظور تسریع در اجرای طرح ضرویست. مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح در مناطق محروم استان با درخواست مکاتبه با شهرستانها جهت همکاری با نمایندگان شرکت های وب بمنظور تسریع در انجام فرایند تملک و نصب سایت ها در نقاط مشخص شده برابر لیست ارایه شده موافقت کرد. وی در ادامه عنوان کرد:جهت تسریع در اجرای این طرح در استان ظرف مدت 24 ساعت مکاتبه با شهرستانها جهت هماهنگی حداکثری صورت می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایت های اینترنت اینترنت روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی