Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:52:23 GMT

طرح تربیت مربی عفاف و حجاب در قزوین اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۵۹۷۶

طرح تربیت مربی عفاف و حجاب در قزوین اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سومین جلسه کارگروه عفاف و حجاب روز پنجشنبه با حضور اعضای جمعیت بانوان فرهیخته در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

خدیجه تقی پور مسئول جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین در این جلسه اظهار کرد:موازی کاری دستگاه های فرهنگی از علل عدم موفقیت در فرهنگ سازی حجاب است.
 
وی افزود: باید طرح های ارائه شده توسط اعضای جمعیت بانوان فرهیخته در شورای استان مطرح سپس به دستگاه های متولی برای اجرا ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی پور در ادامه با اشاره به طرح ارائه شده برای اصلاح ساختار ورزشی پارک ها گفت: با توجه به اینکه استفاده از تجهیزات ورزشی پارک ها برای بانوان مناسب نیست باید فعالیت های اجرایی با پیوست فرهنگی انجام شود تا ظرفیت های خوبی برای فعالیت بانوان در اماکن عمومی هم مهیا شود.

مجابی عضو ستاد صیانت از عفاف و حجاب نیز در ادامه گفت: شورای حجاب و عفاف از جایگاه بالایی برخوردار است و باید با شتاب بیشتری برنامه های آن دنبال شود.

وی افزود: فرهنگ ریشه در باورها دارد و تقویت روابط اجتماعی نیازمند اقناع و سپس اجبار است تا کارها به نتیجه برسد.

همچنین فاطمه محمدبیگی دبیر کارگروه عفاف وحجاب اظهار کرد: با شناسایی و ساماندهی نخبگان حوزوی و دانشگاهی باید از ایده های برتر در پیشبرد امور استفاده کنیم.

وی افزود: تربیت مربیان عفاف و حجاب لازم است با همکاری مرکز مطالعات و پژوهشهای فرهنگی حوزه علمیه قم و پژوهشکده عفاف و حجاب صورت گیرد.

محمدبیگی یادآور شد: شرکت‌کنندگان این دوره باید از بین اساتید برجسته انتخاب شوند و بعد از انجام مصاحبه و آزمون فن بیان در این دوره شرکت کنند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین بیان کرد: به شرکت کنندگان در این دوره گواهی اعطا می‌شود ضمن اینکه در آینده هم برای آنان دوره‌های بازآموزی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4311009

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی قزوین جمعیت بانوان فرهیخته بوشهر ماه مبارك رمضان گرگان شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد مشهد خرم آباد یاسوج بیرجند مراسم گلریزان بارش باران سانحه تصادف زندانیان جرایم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود

علی سرگزی بیان کرد: این رویداد توسط مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ذیل قرارگاه شهید آوینی و با همراهی نهادها و دستگاه‌های علمی و فرهنگی از جمله پارک علم و فناوری، دانشگاه سیستان و بلوچستان، آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی و اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوان در شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد با رویکرد تولید محتوا برای اولین بار در سطح کشور و در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه با حضور مهندس مصطفی ضابط مؤسس اولین پارک دیجیتال و اولین آزمایشگاه هوش مصنوعی ایران و اساتید استانی در مرکز رشد دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این رویداد شامل کارگاه‌های آموزشی، مهارتی و مسابقه‌ تولید محصول با هوش مصنوعی است که با هدف ارتقاء سطح آشنایی و مهارتی مربیان در مواجهه با قشر نوجوان و جوان و نشر فرهنگ استفاده صحیح از هوش مصنوعی در بین نوجوانان، برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: از آنجایی که تربیت مربی در زمان محدود قابل تحقق نیست، برنامه‌ تداوم برای شرکت کنندگان این دوره در نظر گرفته شده که شامل برگزاری کلاس‌های تکمیلی و رفع اشکال به صورت هفتگی برای مربیان و اعزام مربیان به مدارس و تدریس برای دانش آموزان ‌است که به همین منظور با مربیان توانمند و برگزیده در آزمون انتهایی رویداد، تفاهم همکاری در تدریس انعقاد می‌شود.

سرگزی خاطرنشان کرد: در انتهای رویداد به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره تعلق می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف‌آباد شیراز
  • تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران
  • بحث عفاف و حجاب را باید جدی گرفت