Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بانه از توزیع اقلام ویژه طرح تنظیم بازار ویژه ماه رمضان انتقاد کرد و خواستار توزیع کالاهای اساسی بر اساس جمعیت شهرستان‌های استان شد.

به گزارش ایسنا، محمد فلاحی در سومین جلسه کمیسیون تنظیم بازار، اظهار کرد:  از 600 تن سهمیه برنج استان در طرح ضیافت، تنها 25 تن به شهرستان بانه اختصاص داده شده که با توجه به شاخص جمعیتی این میزان منصفانه نیست و جمعیت سال 1390 در این توزیع‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تنها 1.4 درصد از سهمیه گوشت قرمز استان نیز به شهرستان بانه اختصاص داده شده که با توجه به افزایش قیمت اقلام خوراکی بویژه گوشت در این شهرستان، باید در این زمینه تجدیدنظر شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در ادامه افزایش قیمت گوشت در شهرستان بانه را ناشی از وارد کردن گوشت از تهران و عدم توان نقدینگی عاملان خرید گوشت از مرکز استان اعلام کرد.

شهریار حنیفی با اشاره به اینکه به اندازه کافی گوشت برای توزیع در استان در اختیار داریم، گفت: در صورتیکه عاملان خرید اعلام نیاز کنند و توان پرداخت نقدی مبلغ را داشته باشند، آماده توزیع گوشت در بانه و سایر شهرستان‌های استان را داریم.

وی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون 1800 تن برنج در استان توزیع شده که به ازای هر نفر 20 کیلوگرم و 250 گرم است و در حال حاضر هم به اندازه کافی برنج برای توزیع در شهرستان‌های استان در اختیار داریم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین