Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند بازسازی ورزشگاه خانگی شهید وطنی قائمشهر آغاز شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از صعود تیم نساجی به لیگ برتر یکی از دغدغه های اصلی مسئولان این باشگاه و سازمان لیگ نبود امکان برگزاری مسابقات آینده در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بود.

به همین خاطر مسئولان استانی مازندران برای بازسازی این ورزشگاه گام هایی برداشتند و حالا این مسائل به مرحله اجرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ضلع شرقی ورزشگاه قائمشهر هم به سکوی تماشاگران مجهز می شود تا هواداران بیشتری بتوانند در لیگ برتر به یاری نساجی بپردازند.

رضوی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در این باره گفت:

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران می خواهند در لیگ برتر به یاری تیم شان بپردازند ما از مسئولان ای اف سی خواستیم اجازه دهند سکوهای ورزشگاه صندلی نداشته باشد تا دو سه هزار نفر از ظرفیت ورزشگاه کاسته نشود. در سالهای بعد اما صندلی گذاری ورزشگاه نیز انجام خواهد شد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که هواداران تیم نساجی نگران نرسیدن ورزشگاه شهید وطنی به شروع لیگ برتر هستند. آنها خواهان این شده اند که روند بازسازی ورزشگاه با شتاب بیشتری صورت بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم نساجی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر لیگ برتر تیم نساجی لیگ برتر ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران فوتبال کارلوس کی روش علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوه هواداران پیش از افتتاح لر آره نا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد فاصله چندانی تا صعود به لیگ برتر ندارد و هم اکنون در صدر جدول لیگ آزادگان برای قهرمانی در این رقابت‌ها آماده می‌شود. آنها در هفته سی ام موفق شدند شهرداری آستارا را شکست بدهند. 

این پیروزی در روزی رقم خورد که هواداران خیبر حضوری پرشکوه در استادیوم خانگی داشتند که با واگذاری به این باشگاه، به زودی نامش به لر آره‌نا تغییر خواهد کرد. 

مالک باشگاه خیبر اعلام کرده که قصد دارد این ورزشگاه را مجهز کند و بعد از بازسازی، به استادیومی در سطح لیگ برتر برساند.

ورزشگاه اختصاصی خیبر ۱۵ هزار تماشاگر را در خود جای میدهد که در بازی این هفته تمام صندلی ورزشگاه پر شده بود.

دیگر خبرها

  • شکوه هواداران پیش از افتتاح لر آره نا (عکس)
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • جو خیابان ورزشگاه شهید وطنی