Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۴ تن تریاک و انهدام شبکه حمل و توزیع موادمخدر در گرگان خبر داد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: با کارهای اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی، یک شبکه حمل و توزیع موادمخدر در گرگان منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودروی تانکر حامل مواد که قصد انتقال این محموله از استان‌های جنوب شرق کشور به استان گلستان را داشت با هوشیاری ماموران، در یک عملیات در گرگان شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: در بازرسی از تانکر، 4 تن تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از انهدام 4 باند توزیع موادمخدر از ابتدای سال جاری در گلستان خبر داد و بیان داشت: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 8 تن و 100 کیلوگرم موادمخدر در گلستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به عزم و اراده پلیس در حوزه مقابله با مواد مخدر تاکید کرد: پلیس با اراده و همت خستگی ناپذیر، اجازه خودنمایی و فعالیت مجرمانه را به قاچاقچیان موادمخدرانخواهد داد.

سردار جاویدان با تقدیر از مدیریت صحیح و کلان همه سازمان‌ها و نهادها در حوزه همکاری و تعامل با پلیس در برخورد با عناصر تهیه و توزیع موادمخدر تصریح کرد: موادمخدر تنها دشمن فرد نیست بلکه افیون جامعه است و اقدامات آموزشی و فرهنگ‌سازی راهکار مقابله با مصرف مواد مخدر است.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۳ متخلف و جمع‌آوری ۵ پاتوق معتادان در دامغان

عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از اجرای مرحله دیگری از طرح «آرامش در شهر» به‌منظور جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان مواد افیونی هم‌زمان با ایام پایانی سال خبر داد.

وی افزود: هم‌زمان با ایام پایانی سال و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، مرحله دیگری از طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دامغان و سایر رده‌های انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت به مرحله اجرا درآمد، ۱۳ نفر دستگیر و مقدار ۲ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و پنج پاتوق جمع‌آوری شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • دستگیری ۱۳ متخلف و جمع‌آوری ۵ پاتوق معتادان در دامغان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان 
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی‌شهر
  • کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر بلعی از ۳ مسافر در بجستان
  • ۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر
  • ۴ کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد